Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.

Advertentie

molletje83 » 29 jan 2019, 13:51 schreef:Afbeelding

Kreeg deze net via de krantenjongen. Beetje raar een kerstboom eind januari.
Ik kreeg deze ook, weet iemand of je hem later in het spel nog nodig hebt voor een missie? Of mag die gewoon verkocht worden? Ik ben (na 20 jaar niet meer gespeeld te hebben) terug begonnen en moet nog wat m’n weg zoeken :lol: 1 ding is zeker, mijn verslaving is weer volledig terug :P
Ik sluit niet uit dat zo'n kerstboom ooit van pas kan komen bij een evenement, maar dan zal het zeker ook te koop aangeboden worden. Dus als je het geld nu hard nodig hebt, zou ik het gerust verkopen.

En anders kun je er één bewaren en daarna de volgende verkopen, want je zal vast nog wel vaker zo'n kerstboom krijgen, als je tenminste regelmatig die reclameboodschappen bekijkt.
Zelf heb ik nog 121 kerstbomen in mijn inventaris :roll: .
Sim Plist » 23 mei 2020, 00:44 schreef:Ik sluit niet uit dat zo'n kerstboom ooit van pas kan komen bij een evenement, maar dan zal het zeker ook te koop aangeboden worden. Dus als je het geld nu hard nodig hebt, zou ik het gerust verkopen.

En anders kun je er één bewaren en daarna de volgende verkopen, want je zal vast nog wel vaker zo'n kerstboom krijgen, als je tenminste regelmatig die reclameboodschappen bekijkt.
Zelf heb ik nog 121 kerstbomen in mijn inventaris :roll: .
haha ik dacht dat 39 al veel was :lol: :lol:
Sim Plist » 22 mei 2020, 23:44 schreef:Ik sluit niet uit dat zo'n kerstboom ooit van pas kan komen bij een evenement, maar dan zal het zeker ook te koop aangeboden worden. Dus als je het geld nu hard nodig hebt, zou ik het gerust verkopen.

En anders kun je er één bewaren en daarna de volgende verkopen, want je zal vast nog wel vaker zo'n kerstboom krijgen, als je tenminste regelmatig die reclameboodschappen bekijkt.
Zelf heb ik nog 121 kerstbomen in mijn inventaris :roll: .
dankjewel voor je reactie :D
121 :shock: :shock: :shock: hahaha, en ik dacht dat ik een "hoarder" was LOL
Is het een huis dat je gekocht hebt (zo ja, welk?) of heb je het helemaal zelf gebouwd? Het komt wel eens voor dat standaard woningen wat moeilijker aan te passen zijn. Mogelijk doordat programmeurs iets andere programma's bezitten om zo'n huis in elkaar te zetten. Ik ben daarom altijd wat voorzichtig met het aanpassen van standaard woningen; het lukt niet altijd goed om de aanpassingen weer ongedaan te maken.

En lukt het ook niet om een nieuw zwembad(je) te bouwen tussen die twee zwembaden in? Misschien heeft het dan iets te maken met de ondergrond. Als die ondergrond verweven is met de ondergrond van het huis, is dat misschien de reden waarom je er geen zwembad op mag bouwen. Dat stuk grond is dan in feite "een stuk huis". Ik ben zelf niet zo bedreven in het aanpassen van huizen (nog te weinig mee gespeeld), ik zou op dit moment niet weten of en hoe dat aan te passen zou zijn.
het is al een tijdje geleden dat ik iets gepost heb in dit topic..hier zijn wat foto,s van wat er in mijn simstad allemaal gebeurd is.. :)
Afbeelding
een supermooie bruiloft..ze zijn dolgelukkig samen :D
Afbeelding
een mooie bruidstaart mag zeker niet ontbreken tijdens de bruiloft
Afbeelding
en natuurlijk een punch voor de gasten..hier brengen ze een toast uit op het nieuwe echtpaar..
  • 1
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38