Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Oh ik heb nog even te gaan voor ik zover ben :D .
Mocht je mijn stad een keer bezoeken: let maar niet op de rommel, haha.
Als je toch mocht besluiten om buurtaken te gaan doen: ik heb alles op het perceel naast mijn buurtcentrum bijeen staan voor sociale taken.

Advertentie

https://games.app.goo.gl/HYNu2UPjaPcoSge47

Hier is mijn Google play games profiel als je via Android speelt. Naam is Eliine_94. Ik heb ook helaas geen buren meer omdat iedereen inactief was en ik speel niet meer via game center. Je kan altijd mijn email vragen in een pb. Misschien maar eens een Facebook profiel aanmaken haha :lol:
Laatst gewijzigd door Eliine_94 op 10 jul 2020, 10:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Sim Plist » 26 jun 2020, 21:24 schreef:Oh ik heb nog even te gaan voor ik zover ben :D .
Mocht je mijn stad een keer bezoeken: let maar niet op de rommel, haha.
Als je toch mocht besluiten om buurtaken te gaan doen: ik heb alles op het perceel naast mijn buurtcentrum bijeen staan voor sociale taken.
Bedankt!

Ik moet zo'n buurtaken huis nog maken... Dus ik ben niet zo'n goede buur, haha.
Eliine_94 » 26 jun 2020, 23:55 schreef:https://games.app.goo.gl/HYNu2UPjaPcoSge47

Hier is mijn Google play games profiel (als dit mag). Naam is Eliine_94. Ik heb ook helaas geen buren meer omdat iedereen inactief was en ik speel niet meer via game center. Misschien maar eens een Facebook profiel aanmaken haha :lol:
Ik heb ook Facebook aangemaakt speciaal voor de Sims. Ontkom je haast niet aan helaas om bepaalde spellen te spelen.
Ik ben ook op zoek naar buren, maar mijn berichten kunnen niet afgeleverd worden. Ik kan dus zelf geen verzoek sturen via gamecenter en ik zou niet weten hoe ik dit op kan lossen.
Misschien dat anderen mij wel toe kunnen voegen?
Mijn gamecenter account is: Annestasiaappel
Ik ben praktisch al m’n buren kwijt na de laatste update. Ben dus op zoek naar nieuwe actieve buren. Stuur me een pb, dan kan ik m’n mailadres sturen, speel via gamecenter en voeg liever niet mensen toe via Facebook.
  • 1
  • 173
  • 174
  • 175
  • 176
  • 177
  • 186