Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Hoi,

Heb je wellicht een wat ouder apparaat?
Vrienden via Gamecenter werkt helaas alleen indien beide spelers een softwareversie van IOS 13 en hoger hebben.

Als je net als ik je besturingssysteem niet kan upgraden naar IOS13, blijft alleen Facebook open om buren te verkrijgen.

Advertentie

Hallo,
Wil je buren worden, zodat we elkaar kunnen helpen aan XP en SP?
Stuur mij dan een privebericht als je buren wilt worden met mij via facebook.
Fammie001 » 17 apr 2020, 17:09 schreef:Heyy, ik wil ook graag nieuwe buren maar ik heb de optie niet om mensen toe te voegen via game center... heel raar dus. Kan iemand mij misschien helpen door mij bv toe te voegen? Of iets anders?

Hoi, ik kan je toevoegen als je op Fb zit? Mocht je dat willen, stuur me dan even je Fb naam. Dan stuur je een vriendschapsverzoek. Hopelijk lukt dat. Ik hoor het wel van je.
https://games.app.goo.gl/HYNu2UPjaPcoSge47" onclick="window.open(this.href);return false;

Hier is mijn Google play games profiel. Naam is Eliine_94. Ik heb ook helaas geen buren meer omdat iedereen inactief was en ik speel niet meer via game center. Anders kan ik wel me emailadres prive sturen.
Ik ga proberen via gamecenter een aantal van jullie toe te voegen.
Heb helemaal geen actieve buren meer want ben sinds de laatste update iedereen kwijt. Super jammer.
Helemaal omdat ik een buur had met echt een SP huis met Petfarm en alles. Super jammer dus...