Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.

Advertentie

Sim Plist » 01 mei 2020, 15:30 schreef:
Elizaa2016 schreef:Ik klikte vanmorgen te snel weg, maar heb we nou ook ineens 10 miljoen Simdollars gekregen?! :o
Dat moet dan toch 'een vergissing van de bank in jouw voordeel' zijn geweest :o .
Bij mij is er althans niks bijgekomen.
Er kwam een melding in beeld en die klikte ik te snel weg. Dacht dat daar misschien wat in stond.

Apart...maar mooi voor mij! :D
molletje83 » 02 mei 2020, 18:16 schreef:Ik kreeg ook een melding drukte hem ook te snel weg om precies te zien wat er stond volgens mij nog een aantal Sp's en net zag ik in eens dat me sim lions ook aardig gestegen zijn dus kan best dat ik die vanochtend extra heb gehad.
Ok, ben ik dus niet de enige.
Wel apart zoveel geld, maar van harte welkom, haha!
Dat was zover ik weet een goedmaker vanwege een storing. Ik krijg regelmatig een bedrag als 2 dagen of langer niet speel, dan zie je de melding je sims hebben je gemist. Zojuist terug gelezen dat was die kist het andere is mij niet opgevallen wel een nuttig bedrag als je het downtown bouwproject wil doen.
en er komt nog meer: dit heb ik overgenomen van thegirlwhogames

Simchase seizoen 17 rond 13 juli.Afbeelding


boettiekhaar hobby evenement. rond 15 juli Afbeelding

zwangerschaps evenement 13 rond 19 juli Afbeelding

simchase seizoen 3 komt terug. rond 24 juli Afbeelding

stijlen der tijd rond 24 juli Afbeelding

familie meubels live evenement. herhaling . rond 27 juli. dit is een plaatje van de hoofdprijs
Afbeelding

ik hoop dat jullie het leuk vinden dat ik er plaatjes heb bijgezet..deze dingen stonden niet in de link dus ik voegde ze even toe als jullie dat niet erg vinden.
er komt een nieuwe update aan.. :D. iets met halloween en de troetelbeertjes

hier is een link met info/datums..https://thegirlwhogames.blog/2020/09/28 ... re-update/" onclick="window.open(this.href);return false;

en de trailer..https://www.youtube.com/watch?v=tB7GwTCojvg" onclick="window.open(this.href);return false;
  • 1
  • 101
  • 102
  • 103
  • 104
  • 105