Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Het levensdroom-icoontje wordt hier niet zichtbaar (of mogelijk pas als je Sim level 2 bereikt heeft), een bug dus.
Maar het schijnt dat je de optie "Alledaagse duik" (1 dag) dient te selecteren en dat het dan wel gewoon werkt.

Je kan daarvoor dus het zwemcentrum gebruiken of een privé zwembad met duikplank.

Advertentie

Hoi
Wat gebeurt er als ik een bronzen levensdroom heb en mijn sims dood gaat, en daarna een volwassen sims kan het overnemen. Dan veranderd het naar zilver, gaat de bronzen levensdroom dan weg? Wat is beter om te doen
Hoi,

Als je een bronzen levensbol meegeeft aan een Sim , verandert die uiteindelijk in een zilveren. De bronzen levensbol is dan inderdaad niet meer beschikbaar.

Of dat slim is, hangt ervan af wat je met je die levensbol wil doen. Op het grote eiland kun je droonlocaties en onderdelen daarvan kopen met levensbollen. Je hebt dan bijvoorbeeld 1 bronzen en 1 zilveren bol nodig om de speelhal te bouwen. En soms heb je zelfs gouden en platina bollen nodig.

Hou er wel rekening mee dat er verschillende soorten levensbollen zijn. Voor de kermis heb je bijvoorbeeld entertainer-levensbollen nodig, voor de speelhal nerd-levensbollen enz.

Er zijn nog een paar andere mogelijkheden zoals levensbollen verkopen, maar ik heb daar nooit gebruik van gemaakt en weet niet precies welke bol hoeveel oplevert.
Hoi,

Ik heb een vraag over de cyclus van de levensdromen van mijn sims. Bij de één staat er wel 'gratis verouderen' en bij de ander niet terwijl ze het hebben voltooid en op verschillende plekken in hun cyclus zijn. Hoe kan dit?

Zie hier de foto
Afbeelding
Hoi,

In de eerste plaats heb je een papegaai nodig. Die zou je moeten kunnen kopen in de woonwinkel bij de huisdieren.
Als je daarna met je peuter op de papegaai klikt, zou je de levensdroom moeten zien staan.