Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Ik heb via de missie mijn eerste koppel laten trouwen en ze hebben ook al twee kinderen. Ik wil een ander koppel ook laten trouwen en babies krijgen, dus heeft hij een aanzoek gedaan met een mooie ring en zijn ze nu verloofd. Maar wat ik ze ook voor romantische dingen laat doen, verder komen ze niet. De verloofd balk is helemaal vol, maar hoe moet ik ze laten trouwen?

Advertentie

Ik heb 3 koppels die verloofd zijn bij 2 koppels staat ee een balkje met aanzoek doen maar het koppel dat ik wil laten trouwen daar staat het niet bij het balkje partner is nu volledig roze maar trouwen kan niet ook al laat ik ze romantisch doen :( wie kan me helpen?
Nataschaxxb » 24 maart 2016, 20:54 schreef:Ik heb 3 koppels die verloofd zijn bij 2 koppels staat ee een balkje met aanzoek doen maar het koppel dat ik wil laten trouwen daar staat het niet bij het balkje partner is nu volledig roze maar trouwen kan niet ook al laat ik ze romantisch doen :( wie kan me helpen?

Moet je ze niet 'oh ja' laten doen ? Weet het niet zeker! :D
Josefine schreef:Als ik op trouwen activeren ofzoiets druk dan staat erop dat ik eerst de bruiloftmissie doen.Maar die vind ik niet!
Je zal eerst de missie "er hangt liefde in de lucht" moeten voltooien. Tenminste, als de naam van die missie niet inmiddels veranderd is, jij noemde het "bruiloftsmissie".
Die missie behoort tot de zogenaamde "hoofdmissies". Hoofdmissies kun je alleen één voor één afwerken in de volgorde die je voorgeschoteld krijgt. Je zal dus de huidige hoofdmissie waar je nu mee bezig bent, eerst moeten voltooien. Daarna krijg je de eerstvolgende hoofdmissie enz. totdat je uiteindelijk de missie "er hangt liefde in de lucht" krijgt. Pas daarna kun je koppels laten trouwen.
Josefine schreef:Kan er iemand mij zeggen wat ik eigenlijk allemaal moet doen en waar alles staat enz?
Als je de betreffende missie voltooid hebt, zal het misschien wat duidelijker zijn hoe het trouwen in zijn werk gaat. En anders kun je t.z.t. vragen als er iets niet duidelijk is.
Waar staat alles? Er is bij mijn weten helaas geen duidelijke helpfunctie waar alles uitgelegd wordt. Veel heb ik uitgevonden door zelf te proberen, te lezen wat er op internet (o.a. dit forum) te vinden is (vaak ook Engels-talig, maar dat maakt het wel gecompliceerd omdat de namen van missies vaak wat anders zijn) en door vragen te stellen aan ervaren spelers op dit forum.
Dolfijntje schreef:Hoe kan een jonge Sim een dagboek schrijven bij de buren
Dit kun je doen door een jonge Sim te selecteren en dan een bed aan te klikken.