Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.

Advertentie

molletje83 » 13 feb 2020, 16:45 schreef:Vandaag er weer een nieuwe race begonnen de prijzen zien er leuk uit ook leuke kapsels bij de hoofdprijs. En hij duurt maar 7 dagen het is heel verlijdelijk om aan te beginnen. Maar ik doe het niet.
Inderdaad verleidelijk door de prijzen.
Heb de eerste dag mee gedaan, maar toen ik de tweede dag zag ben ik gestopt.
Veel Sims nodig en opdrachten die je vaak 2x moet doen om het te halen.
Leuke prijzen, maar helaas!
Er zit elke dag een opdracht in het park bij dat je sociale punten kost of meer dan een ton aan simdollars. Plus je moet er de hele dag voor in touw. Dat niet alleen, je moet ook nog ‘s nachts de wekker twee keer zetten. De opdracht ‘laat 9 Sims zoeken naar ...’ moet je altijd twee keer doen. Dan kom je aan iets van 19 uur aan opdrachten en dus 5 uur slaap. Je kunt niet even weg want dan is je virtuele rivaal er met de prijs vandoor. Ik zie dit als een tactiek om je te verleiden tot het kopen van sociale punten. Begin er alleen aan als je meer dan 200 sociale punten op zak hebt en minimaal 2 miljoen Simdollars. En vakantie hebt/met pensioen bent/werkloos bent.
Dat moet wel een bug zijn.
Ik heb nog een melding hierover gevonden (Engels-talig):

https://answers.ea.com/t5/The-Sims-Free ... -p/8626696

Zelf heb ik al heel lang een huis waar Sims staan die er niet horen, als ik erop klik verschijnt een rode cirkel met een schuine streep er doorheen.
Dergelijke bugs lijken dus vaker voor te komen. Ik verwacht daarom dat wachten op een update weinig zin zal hebben.

Hoogstwaarschijnlijk is de enige manier om het weg te krijgen, de spelmakers Firemonkeys dit te laten repareren (wel wat gedoe en ook weer Engels-talig):

https://help.firemonkeys.com.au/hc/en-us/requests/new

(Als je je nog niet eerder geregistreerd hebt: klik "sign in" en vervolgens "sign up").
  • 1
  • 99
  • 100
  • 101
  • 102
  • 103
  • 105