Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.

Advertentie

Elizaa2016 » 23 jan 2020, 22:08 schreef:
Sim Plist » 23 jan 2020, 21:53 schreef:J

Technisch gezien kan ik denk ik wel die avatar die je in je vorig bericht geplaatst op mijn pc opslaan, omzetten in een gif-afbeelding, uploaden naar een eigen website en dan van hieruit linken naar die afbeelding. Maar weet nog niet of ik die moeite ga doen, zo erg was ik er ook niet aan gehecht :mrgreen: .
Hoe zet je zo'n afbeelding om in een gif bestand?
Kan dat alleen via een app of zo?
Ik heb nog even wat getest, het is niet nodig om de afbeelding naar gif om te zetten. De afbeeldingen die je hier geplaatst had, kun je opslaan als png bestand en die kunnen ook gebruikt worden.

Als je een plek hebt op internet waar je zo'n plaatje naartoe kunt uploaden (het werkt niet om het plaatje lokaal op je apparaat op te slaan), kun je de link naar het plaatje hier in je profiel (bij "wijzig avatar") bij "externe avatar" plakken (beneden op "bevestig" klikken).
Dan zou het plaatje moeten verschijnen.

Bedenk wel dat veel afbeeldingen auteursrechtelijk beschermd zijn, dus je mag niet zomaar alles gebruiken wat je op internet tegenkomt. In dit geval gebruikt de website die afbeeldingen toch al en lijkt het me eigenlijk een bug dat je dit niet meer kan herstellen als je eenmaal een andere afbeelding gebruikt, dus heb er niet te moeilijk over gedaan.

Als je toch (ooit) een pgn naar gif zou willen omzetten: Ik heb het met photoshop gedaan, maar er zijn ook gratis afbeeldingsbewerkingsprogramma's, bijv. "irfanview" die dit kunnen omzetten.
Online kan ook, dat is denk ik het gemakkelijkst als je geen programma hebt om afbeeldingen te bewerken. Als je online zoekt op "afbeelding omzetten naar gif" kom je al snel een pagina tegen die dit kan. Je dient dan het pgn bestand te uploaden, na omzetten wordt het gif-bestand in je downloadmap opgeslagen.
Ik heb eindelijk alles bij elkaar dat ik op het hoogste niveau zit om de vulkaan te laten uitbarsten.
Alleen alle keer staat er de vulkaan is nog niet klaar of zo. Moet je er echt zijn met de resterende tijd die er word aangegeven of zo?

Hij is nog geen enkele keer uitgebarsten.

Afbeelding
@Elizaa

Zover ben ik nog niet, maar ik denk dat het hetzelfde werkt als die tijden die boven een huis staan. Zodra dat op nul staat, komt er een ballon met $ of XP in beeld die je kan aantikken. Dus ik denk dat dat met die vulkaan ook zo werkt.
Nouja, over een paar uur weet je het :) .
Sim Plist » 07 feb 2020, 14:38 schreef:@Elizaa

Zover ben ik nog niet, maar ik denk dat het hetzelfde werkt als die tijden die boven een huis staan. Zodra dat op nul staat, komt er een ballon met $ of XP in beeld die je kan aantikken. Dus ik denk dat dat met die vulkaan ook zo werkt.
Nouja, over een paar uur weet je het :) .
Ik dacht dat het zou gaan ontploffen of zo.
Maar waarschijnlijk is het zoals jij zegt...ik wacht het maar af haha.
  • 1
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38