Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.

Advertentie

Sim Plist » 05 dec 2019, 21:32 schreef:Ohh balen!
Lijkt me een bug. Het enige wat ik op dit moment kan bedenken, is hopen dat het cadeau na een dag (of na uit- en weer inloggen) bij een ander huis opduikt.
Lijkt inderdaad een bug.
Hopelijk verdwijnt het vanzelf.
Laatst gewijzigd door Elizaa2016 op 05 dec 2019, 21:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Dit is wat ik tegen kwam.
3 december was alleen niet op vrijdag 3 januari trouwens wel. Dus hoe het precies zit met die kadootje snap ik ook niet
Afbeelding
Het volgende paste niet meer in het screenshot :
NIEUW Zwangerschapspakket 9 - start een zwangerschapsevenement tussen 25-31 december en voltooi het voor woensdag 8 januari om te winnen!
Fijne feestdagen namens het De Sims FreePlay-team - we hopen dat jullie genieten van de update!
Zojuist hier een update ik zag de melding over een gratis pakket in de shop onder andere tattoo's vanwege 20 jaar sims. Vergeten een screenshot te maken.
Alleen moeten die blijkbaar nog komen of ik keek op de verkeerde plek,
Ik kreeg deze melding bij het opstarten na de update.
Afbeelding
Maar heb ze ook nog niet kunnen vinden.
Deze link kwam ik op Facebook tegen over deze update
https://www.ea.com/games/the-sims/the-s ... den-update" onclick="window.open(this.href);return false;
Het nieuwe live evenement starten ook niet gelijk nadat ik bij de krantenjongen was geweest begon hij ineens.
  • 1
  • 97
  • 98
  • 99
  • 100
  • 101
  • 105