Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Een krabpaal en voerbak heb ik al ... Ook dat speelmatje met huisje

Advertentie

Je vult de voerbak dus ook regelmatig? Behalve dat is het met katten toch echt het aaien en knuffelen. Bij honden werkt het ook om ze speeltjes te geven en een paar botten. Met een kitten en pup gaat oppakken en dan knuffelen het snelste.
SeaWitch_Steffie » 06 sep 2016, 16:47 schreef:Ik heb wel ontdekt als je een dubbele set voerbakken aanschaft en je 1 set op de eerste verdieping plaatst of in een hokje/ruimte bij je huis zonder deur, de andere voerbakken die wel toegankelijk zijn automatisch weer vullen als je huisdier er bij gaat staan.
Dat van die voerbakken wist ik niet,dus fijn dat dit topic weer even in beeld is! :D
Galdor » 14 jan 2018, 07:27 schreef:Je vult de voerbak dus ook regelmatig? Behalve dat is het met katten toch echt het aaien en knuffelen. Bij honden werkt het ook om ze speeltjes te geven en een paar botten. Met een kitten en pup gaat oppakken en dan knuffelen het snelste.
Hoe vul je de voederbak van een huisdier?
Een voederbak kun je vullen door ofwel met een Sim op de voederbak te klikken, ofwel de voederbak in je inventaris te plaatsen en daarna weer terug te plaatsen.
Een ( cheat ) tip voor het vullen van een voederbak van een huisdier.

Als je zorgt dat je een extra voederbak hebt staan waar het huisdier niet bij kan, word de voederbak automatisch gevuld als het huisdier uit de bak gaat eten/ drinken.
Mij lukt het niet om de voederbak voor de pup te vullen? Ik heb al meerdere huisdieren bij andere huizen en daar lukt het altijd. Op het bakje klikken en dan vullen. Ik heb 2 setjes voederbakken gedaan,in verschillende ruimtes maar niks helpt. Las iets over de koelkast vullen. Ook daar niks bij gevonden .
Help me out :o