Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.

Advertentie

Ja, ik heb er inderdaad ook last van.
Maar inmiddels heb ik een manier gevonden om het toch voor elkaar te krijgen:

Als je eerst klikt op een raam aan de voorkant (je ziet dan die groene blokken zoals in jouw afbeelding) kun je daarna op een raam aan de zijkant van het huis klikken.
Het is wel wat prutsen, want als je niet meteen op de goede plek klikt op de raam aan de zijkant van het huis, wil hij het geselecteerde raam van de voorkant van het huis verplaatsen. In dat geval moet je het geselecteerde raam eerst weer terugplaatsen en opnieuw proberen. Na een paar keer proberen lukt het me meestal wel.
Sim Plist » 05 nov 2019, 18:14 schreef:Ja, ik heb er inderdaad ook last van.
Maar inmiddels heb ik een manier gevonden om het toch voor elkaar te krijgen:

Als je eerst klikt op een raam aan de voorkant (je ziet dan die groene blokken zoals in jouw afbeelding) kun je daarna op een raam aan de zijkant van het huis klikken.
Het is wel wat prutsen, want als je niet meteen op de goede plek klikt op de raam aan de zijkant van het huis, wil hij het geselecteerde raam van de voorkant van het huis verplaatsen. In dat geval moet je het geselecteerde raam eerst weer terugplaatsen en opnieuw proberen. Na een paar keer proberen lukt het me meestal wel.
He super, bedankt voor de oplossing! :D
Ik heb nog nooit een avatar ingesteld, kreeg ze automatisch. Mogelijk verandert die avatar na verloop van tijd afhankelijk van het aantal berichten, maar dat weet ik niet zeker. Het kan ook willekeurig zijn.

Ik zie dat jouw profielfoto bij de profielafbeeldingen uit de map van Sims4 komt, dus kennelijk heb je die zelf een keer ingesteld. De vraag is of dat terug te draaien is, want de afbeeldingen die je laat zien, staan inderdaad nergens in een van die mappen er tussen.
Ik heb even geprobeerd mijn avatar te verwijderen en weer terug te krijgen. Alleen dat eerste is gelukt :roll:
Maar ik zal nog even wat verder prutsen, kijken of ik het alsnog terug kan krijgen.
Ja, heb even verder gezocht. Zo te zien is het in de forumsoftware ingebouwd dat je een willekeurige avatar krijgt vanuit een bepaalde website die deze avatars produceert. Maar daar valt niet naartoe te linken.
Het ziet er naar uit dat als je eenmaal zelf een avatar kiest, dit niet meer terug te draaien is.

Technisch gezien kan ik denk ik wel die avatar die je in je vorig bericht geplaatst op mijn pc opslaan, omzetten in een gif-afbeelding, uploaden naar een eigen website en dan van hieruit linken naar die afbeelding. Maar weet nog niet of ik die moeite ga doen, zo erg was ik er ook niet aan gehecht :mrgreen: .
Sim Plist » 23 jan 2020, 21:53 schreef:Ja, heb even verder gezocht. Zo te zien is het in de forumsoftware ingebouwd dat je een willekeurige avatar krijgt vanuit een bepaalde website die deze avatars produceert. Maar daar valt niet naartoe te linken.
Het ziet er naar uit dat als je eenmaal zelf een avatar kiest, dit niet meer terug te draaien is.

Technisch gezien kan ik denk ik wel die avatar die je in je vorig bericht geplaatst op mijn pc opslaan, omzetten in een gif-afbeelding, uploaden naar een eigen website en dan van hieruit linken naar die afbeelding. Maar weet nog niet of ik die moeite ga doen, zo erg was ik er ook niet aan gehecht :mrgreen: .
Nou toch apart. Vind ze wel leuk. Maar gelukkig was jij er niet zo aan gehecht haha!

Bedankt voor de info!
  • 1
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 38