Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
ik vind het leuk dat ze de simchase seizoenen (6 en 7) in deze update in een thema hebben gedaan waarmee je zo een nog mooier restaurant kan maken..als het mij lukt om zowel het live evenement als de simchase evenementen te winnen dan zal ik een foto van mijn zelfgemaakte restaurant posten bij het screenshot topic
ik vind het moschino pakket wel een beetje duur..17 euro voor een paar kledingstukken die virtueel zijn
ik ben erg blij dat het spa evenement terug komt.

ik hoop dat de gemiste simchase en spullen van het zwangerschaps evenement ooit herhaald worden of desnoods voor sp of lp in het deals gedeelte. of in verassingsdozen die te koop zijn met sleutels van de wekelijkse taken

dit zijn trouwens de prijzen van simchase seizoen 6 afbeelding van the girl who games
Afbeelding

Advertentie

de nieuwe update komt er aan :D

Nieuw live-evenement - Cafe Culture

overgenomen van llamasimsnews.com

De Cafe Culture Update begint met een live-evenement van het merk, net als elke update dit jaar. Het live-evenement is getiteld 'Cafe Grande' en geeft je de kans om nieuw Cafe-meubilair te winnen binnen de tijdspanne dat het beschikbaar is. Als je genoeg middelen verdient om alle beschikbare prijzen te ontgrendelen, win je het Cafe Grande-pakket, een gloednieuwe Cafe-sjabloon samen met een paar andere prijzen!

Dit live-evenement begint op 22 oktober en zal naar verwachting 10 dagen duren! (onder voorbehoud van wijziging in definitieve versie)

Returning Quest - Geest in de war


Net op tijd voor Halloween, keert de Ghost Flustered quest terug voor een nieuwe kans voor jou om bodypaint en op Halloween gebaseerde nachtkleding voor je Sims te winnen. Er zijn vijf sets doelen en door elke set te voltooien, ontgrendel je de prijzen.

Deze Quest begint op 23 oktober en moet 9 dagen duren! (Als je deze quest in het verleden hebt voltooid, ontvang je deze niet meer! Als je een deel ervan hebt voltooid, begin je waar je het laatst hebt voltooid!)

Returning Hobby Event - Boutique Hair Event


Het Boutique Hair-evenement komt voor de 7e keer terug in deze update, waardoor je de kans krijgt om een ​​aantal zeer kleurrijke kapsels voor je Sims te ontgrendelen als je dit evenement nog niet hebt voltooid. Je moet NINE keer de Fashion Designer Hobby voltooien om alle kapsels te verdienen en het evenement te voltooien.

Dit hobbyevenement begint op 1 november en zal naar verwachting 7 dagen duren! (Als je deze quest in het verleden hebt voltooid, ontvang je deze niet meer! Als je een deel ervan hebt voltooid, begin je waar je het laatst hebt voltooid!)

Terugkerende speler Favoriete Quest - The Styles of Time Quest


De Styles of Time Quest is een Player Quest die je kunt kiezen om binnen een bepaald tijdsbestek te beginnen. Het geeft je de kans om drie sets kapsels voor je vrouwelijke en mannelijke Sims te ontgrendelen door drie sets doelen te voltooien. Je kunt ervoor kiezen om deze quest op elk gewenst moment te starten, maar zodra je deze begint, moet je de doelen voltooien om alle prijzen te ontgrendelen.

Deze Player Favorite Quest is beschikbaar tussen 4 en 24 november en is pas 6 dagen beschikbaar zodra hij is gestart. (Als je deze quest in het verleden hebt voltooid, ontvang je deze niet meer! Als je een deel ervan hebt voltooid, begin je waar je het laatst hebt voltooid!)

Nieuwe SimChase - Cafe Conundrums!
Een gloednieuwe SimChase verschijnt ook deze update, waarmee het het 8e seizoen van het impopulaire evenement wordt. Tijdens dit evenement kun je nog meer gloednieuwe op meubels gebaseerde meubels ontgrendelen, samen met nieuwe kapsels, gezichtsstijlen en kleding voor vrouwelijke en mannelijke volwassen Sims!

Deze SimChase is gepland om te beginnen op 7 november en zal naar verwachting 7 dagen duren! (onder voorbehoud van wijziging in definitieve versie)

Nieuw 9-daagse zwangerschapsevenement - Zwangerschapspakket 8
Er komt een achtste zwangerschapsevenement deze update, waardoor je de kans krijgt om nog een zwangerschapspakket te ontgrendelen. Je moet alle dagelijkse doelen en alle sociale doelen behalen om niet alleen de babybonus voor je pasgeboren Sim te winnen, maar ook wat nieuwe meubels en zwangerschapskleding.

Het moederschapspakket is alleen beschikbaar tussen 15 en 30 november.

Terugkerend live-evenement - Grand Garages



Het eerste Live-evenement dat ons de oprit brengt, keert voor het eerst terug in deze update. Dit evenement leidde tot de introductie van deze nieuw ontworpen percelen voor onze SimTown en liet ons toe om maximaal vier auto's op één perceel te parkeren. Je kunt tijdens dit evenement ook meubels met een garagethema winnen!

Dit live-evenement begint op 20 november en duurt tot 10 dagen! (Als je deze quest in het verleden hebt voltooid, ontvang je deze niet meer! Als je een deel ervan hebt voltooid, begin je waar je het laatst hebt voltooid!)

Returning Hobby Event - Urban Furniture Event

Het Urban Furniture Hobby Event komt voor de 5e keer terug in deze update, zodat je nog een kans hebt om wat stadsmeubilair te winnen! Er zijn zeven packs beschikbaar, dus je moet ZEVEN keer het Woodworking Hobby Event voltooien om alle packs te ontgrendelen en het evenement te voltooien!

Dit Hobby-evenement keert terug op 24 november en zal naar verwachting 8 dagen duren! (Als je deze quest in het verleden hebt voltooid, ontvang je deze niet meer! Als je een deel ervan hebt voltooid, begin je waar je het laatst hebt voltooid!)

Wat is er nog meer nieuw?
Evenement - DownTown Developer

Dit is de grootste toevoeging aan deze update! Met dit evenement kun je een gloednieuwe DownTown High-Rise-kavel bouwen met 3 lege kavels beschikbaar. Als je het binnen de tijdslimiet voltooit, krijg je het Luxury 3 Story-appartement. Dit is een evenement waarmee je kunt beginnen WANNEER je maar wilt, maar je moet de SimTown Express Discovery Quest hebben voltooid voordat je begint.

Tijdens dit evenement moet je middelen verzamelen (anders dan die van het Live-evenement) rond SimTown om het luxe flatgebouw met hoogbouw te bouwen. Dit gebouw komt naast het ziekenhuis in DownTown te staan. (Verward? Geen zorgen! We zullen een doorloopartikel doen om het hele evenement uit te leggen!)

Nieuw Maak een Sim-optie - Gezichtshaar
Gezichtshaar voor je Sims zit al in het spel sinds het begon, maar in plaats van naar het hoofdgedeelte van het CAS-gedeelte te gaan, krijgt gezichtshaar nu een eigen gedeelte, wat ook betekent dat het niet in een bepaald past gezicht model. Je kunt elk gezichtshaar hebben voor elke hoofdvorm!

Gevolgtrekking
Er lijken belangrijke ontwikkelingen te zijn in deze update, met slechts één SimChase beschikbaar, een terugkerend live-evenement dat dit jaar voor het eerst verscheen, en de toevoeging van gloednieuwe flatgebouwen voor DownTown! Hoewel er een gebrek aan opwinding lijkt te zijn voor Halloween, geloof ik dat deze aanpassingen voor deze update het goedmaken! Prijzen voor prijzen lijken nog steeds waanzinnig duur, maar ik denk dat we het kunnen laten glijden voor deze ene update
De nieuwe update is er.
Ik kreeg gelijk deze melding
Afbeelding
En vervolgens de melding van de nieuwe live evenement.
Toen ik na stadskaart ging kreeg ik deze melding
Afbeelding
Maar dat wordt nog even sparen.
Afbeelding
En daar zullen nog wel meer kosten bijkomen hier staat namelijk slopen.
Laatst gewijzigd door molletje83 op 31 okt 2019, 09:40, 2 keer totaal gewijzigd.
molletje83 » 22 okt 2019, 08:25 schreef:De nieuwe update is er.
Ik kreeg gelijk deze melding
Afbeelding
En vervolgens de melding van de nieuwe live evenement.
Toen ik na stadskaart ging kreeg ik deze melding
Afbeelding
Maar dat wordt nog even sparen.
Afbeelding
En daar zullen nog wel meer kosten bijkomen hier staat namelijk slopen.
Is iemand hier al aan begonnen ben benieuwd of er nog een missie aan vast zit.
En wat de extra kosten zijn.
Kort gezegd komt het erop neer dat je op diverse plekken gronstoffen moet verzamelen binnen een bepaald tijdsbestek dit kan met twee sims. De extra kosten krijg je als je de zoektijd wil overslaan of inkorten. Ik ben helaas vergeten zelf meer info vast te leggen.
De info bij The Girl Who Games helpt mogelijk.
https://thegirlwhogames.blog/2019/10/20 ... per-event/" onclick="window.open(this.href);return false;
Het kost best veel tijd als ik het zo bekijk. En als je het niet optijd haal heb je dan straks een leeg kavel?

Misschien dat ik er dan toch voor kies eerst eens de missie te doen dat je een auto op de kavel kan parkeren. Daar is nog steeds niet van gekomen. Ik al besloten dat ik de sim Race seizoen die er deze update aan komt helemaal niet te doen.
Ik heb de laatste 3 sim races links laten liggen net als de zwangerschappen, leuke setjes dat wel maar mij de moeite niet waard.
Het voordeel van deze bouwlocatie is dat het blijvend is. Je kan het doen waneer je wil, als je begint moet je wel doorgaan.

De kosten dat is wat je kwijt bent voor het slopen van de locatie. Als je een doel niet binnen de tijd haalt kost dat simoleons om verder te gaan. Dat kan verschillen afhankelijk van je level en stadswaarde.
  • 1
  • 95
  • 96
  • 97
  • 98
  • 99
  • 105