Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.

Advertentie

Goose1989 » 20 okt 2018, 12:52 schreef:In ‘terug naar de muur’: plaats een klokje rond bed weet ik niet waar te zoeken... Iemand een idee?
Deze opdracht zegt mij niks, is voor al weer een tijdje geleden moet ik zeggen.
Kan je anders even een screenshot maken van de opdracht? :D
Er is ergens sprake van een vertaalfout.

De opdracht in het Engels is: Place a ‘sleep around the clock bed’.
Dat betekent dat je een bed moet plaatsen met de naam "slaap de klok rond bed" of iets wat daar op lijkt. Het bed zou te vinden moeten zijn in het onderdeel "slaapkamer" van de woonwinkel.

Edit:
Door tijdgebrek heb ik iets te vlug gereageerd, het is geen vertaalfout. Ik begrijp nu wat er bedoeld wordt:
Plaats een bed met de naam "Klokje Rond Bed".
Bij mij staat dat bed inderdaad in het onderdeel "slaapkamer" van de woonwinkel.
Hoe kan je precies lp’s verdienen door te koken? En wanneer heb je het hoogste niveau gehaald met koken?
De eerste keer dat je een hobby uitoefent met een Sim (in dit geval de kookhobby), zal deze Sim ervaring opdoen in die hobby. Steeds wordt weer een nieuwe hobby-rij ontgrendeld, totdat je uiteindelijk zoveel ervaring hebt dat je toegang hebt tot alle voorwerpen. (Als je dit eenmaal bij een hobby bereikt hebt, blijft dit zo, zelfs als je die Sim uit het spel verwijdert).
Het voorwerp dat je Sim steeds krijgt na het uitoefenen van zijn hobby, is willekeurig (al is de kans op sommige voorwerpen kleiner dan op andere voorwerpen).

Op die manier zul je (dit is bij iedere hobby hetzelfde) alle hobbyvoorwerpen moeten verzamelen door de hobby steeds opnieuw te blijven uitoefenen. Daarvoor krijg je een prijs.
Nadat je alle voorwerpen verzameld hebt, kun je (via de Simtracker, tabblad hobby en klik vervolgens op het ronde hobby-icoontje van de betreffende Sim) alle verzamelde objecten weer resetten, je krijgt dan een nieuwe prijs in het vooruitzicht gesteld.

Zodra je al die prijzen verzameld hebt, krijg je uiteindelijk steeds LP's als prijs. Dat werkt zo voor iedere hobby, maar de kookhobby is voor dit doel populair omdat je in vrij korte tijd veel LP's kan verzamelen.
Als je snel veel LP's wil verdienen, is het wel handig om meerdere Sims tegelijk te laten koken (kortste kooktijd is 1 minuut) op één perceel.
Lng » 15 okt 2019, 20:20 schreef:Hoe kan je precies lp’s verdienen door te koken? En wanneer heb je het hoogste niveau gehaald met koken?
Perceel inrichten met een grote keuken met 10 gasfornuizen en 10 broodroosters en als het even kan ook een vaatwasmachine. Vervolgens laat je 10 sims steeds het kortste gerecht van 1 minuut koken. Zodra je de plaatjes van de hobby vol hebt, reset je deze en kan je weer een volle ‘spaarkaart’ bij elkaar koken. Elke volle spaarkaart levert je 5 LP levenspunten op.
Hallo, ik heb precies allemaal andere opdrachten bij deze missie :geek: heb al gelezen dat dat kon voorvallen.
Nu zit ik met een vraag die ik niet helemaal begrijp. Zou iemand me kunnen helpen aub?
Wat is een plumbob???? :shock:
Afbeelding