Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Hoi allen,

Wou wat zeggen tegen jullie: had t al eerder gezegd tegen jullie, maar wil eigenlijk weer overnieuw beginnen en denken jullie dat ik de missies weer overnieuw kan doen? Want zit nu bijna in niveau 54 en t lukt me echt niet om Simsdollars,LP'S en SP'S te verzamelen. Wil wel overnieuw, maar wil de missies en de gebouwen overnieuw maken enzo. Wil de ene kant en de andere kant niet. Maar...wil de missies gewoon overnieuw doen. Kan dat miss wel? Hoor t wel ff. Wil ook gewoon meer Simsdollars,LP'S en SP'S en t lukt me gewoon niet om te sparen,zeg maar. Wil gewoon een 2e kans zeg maar.

Advertentie

ben je vip? want als je spullen uit de online store gekocht hebt zal ik het zelf niet doen want je krijgt je aankopen niet terug als je opnieuw begint ( dacht ik)

om die reden begin ik zelf niet opnieuw. ik ben namelijk vip in dit spel

verder. je kan alles nog meedoen als je opnieuw begint. want alles wordt herhaald. dus in het geval je geen vip bent zou dat minder zonde zijn. ook de live evenementen ( zoals de franse chateau) en hobby evenementen ( zoals kekke krullen) komen dan ook gewoon nog regelmatig terug..
Nee...ben geen vip. En heb geen spullen online gekocht! Uhmm...ben wel nog een paar EP'S in niveau 54. Tja....dan is t ff niet anders he? Maar is t dan zo slim om dan overnieuw te gaan beginnen? Heb heel veel gebouwen he? En...heb ook best veel dingen ontgrendeld en zit ook een beetje te twijfelen om,overnieuw te gaan beginnen. Want...stel dat ik overnieuw begin,dan duurt t wel weer lang om dingen te ontgrendelen he? De ene kant wil ik overnieuw te beginnen en de andere kant wil ik zo blijven,als t nu is. Wat denken jullie? Wil wel weer graag meer Simsdollars,LP'S en SP'S. Miss...kunnen jullie me hierin door helpen...Weet ff niet wat ik nu moet doen. Alvast dank
Nee...dat denk ik niet!! Heb aardig wat ontgrendeld en wat gebouwen staan. En...Miss is t indd niet slim om over nieuw te gaan beginnen. Anders moet ik weer alles gaan bouwen en weer alles weer opnieuw missies doen. Daar heb ik ook niet echt veel zin in. Ben best heel erg ver in levels. zit nu in lvl 54 en heb sws niet echt veel zin om alles weer overnieuw te doen. Maar...dan blijf ik gewoon lekker..Waar ik ben gebleven en heb best veel gebouwd en ook best veel Sims. Ik denk dat jullie gelijk hebben. Tis indd niet slim om overnieuw te gaan beginnen,net wat ik heb bereikt. Bedankt dat jullie me willen helpen hierin. Dat waardeer ik ook echt enorm. Nogmaals bedankt ervoor. Dan blijf ik gewoon lekker in waar ik ben gebleven.
Het hangt helemaal van je speel stijl en tijd af.
Er is wel een mogelijkheid sommigen spelen Freeplay op een telefoon en op een Tablet waar speel jij op en hoe handig ben je met je toestel en de instellingen?
Heb je een Smartphone en een tablet dan kan je ervoor kiezen op 1 van beiden een totaal nieuw spel te starten dan zou je wel een 2e Google play en of Facebook account moeten hebben voor de cloud opslag en spelvoortgang
Srry voor late reactie. Jaa das ook weer zo en speel sws op m'n mobile en denk dat t nu ff niet zo handig is om overnieuw te gaan zeg maar. Tja...ben wel eigenlijk best ver he? Zit nu in lvl 54 en heb al heel wat dingen gebouwd en ontgrendeld. Tis wel zonde eigenlijk he? Uhm...miss is t handig om t niet te doen. Maar...thnx dat je met me mee denkt. Smartphone of
tablet heb ik sws niet. Dat gaat moeilijk worden zeg maar. Ook zal ik dat persoonlijk niet leuk vinden,maar de andere kant wil ik weer overnieuw. Maar..dat betekend wel dat ik alles opnieuw moet gaan bouwen en de missies. Das wel weer leuk!! Zal ik dan overnieuw gaan beginnen en dat ik weer Simsdollars,LP'S en SP'S krijg etc. Of zal ik lekker in lvl 54 blijven?? En..Had gelijk ff een vraag over honden en katten: heb sws wat pups en kitten(voor een hobby),maar als ik die pups en kitten naar volwassen doe(er staat dan:3e hond kopen en als ik dat in pups doe he? Krijg ik dan ook een XP,of niet? Als ik die honden en katten verjaard in volwassen en dan krijg ik veel XP'S. Hoor t wel ff