Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Hoi allen,

Ik wou ff iets weten en ook gelijk ff duidelijkheid: Zoals jullie weten ben ik bijna in niveau 52 en ik hoorde laatst iemand zeggen dat t tot niveau 55 gaat, maar uhm...er is nog wel een probleempje oa: zoals op de locaties in t politiebureau, t ziekenhuis en de filmstudio heb ik daar nog niet alles gebouwd en de andere dingen zoals in Simstad zelf,dat zijn van die missies..waar ik bewust op wil wachten ivm dat ik nu alles wil gaan sparen en dat ik gewoon alles heb gebouwd. Politiebureau,filmstudio en ziekenhuis heb ik allang, maar t gaat vooral in die locaties en op bepaalde plekken in Simstad heb ik ook niet zoveel plekken,wat er nog niet gebouwd is. Maar...kan ik die gewoon gaan bouwen en ook straks als ik in niveau 55 ben?? Dan hoef ik niet alles overnieuw te doen he? Kan ik dan gewoon verder spelen als ik in niveau 55 ben? Hoe werkt t dan?? Is t dan al uitgespeeld? Ik hoor t wel

Advertentie

Met de evenementen ben je nooit uit gespeeld. En het veranderen en of verbeteren van de huizen ook niet. Veel hangt samen met hoeveel plezier je eraan blijft beleven. Na 2 jaar ben ik minder actief met spelen. Als je alles op max nivo hebt zoals wat je noemt het ziekenhuis, politie en filmstudio en de locaties op het eiland dan blijven de wekelijkse opdrachten over en de dingen die ik eerder noemde.

Je bent nog niet zover lees ik dus voorlopig nog genoeg te doen.
Dat is ook weer zo en bedankt voor de tip en heb nog steeds plezier in Sims Freeplay. Oke...gelukkig maar. En...net wat je zegt, als je maar plezier in hebt nog. Nogmaals bedankt
Ik ben al een halfjaar of langer nivo 55 en heb zelfs nu nog een paar lege percelen.
Omdat al mijn sims woningen hadden vond ik het niet noodzakelijk er vanalles te bouwen, door het vrij spelen van gebouwen met de live evenementen is het wel snel gegaan moet ik zeggen. Ik ben vrij streng mijn sims werken of slapen. Of ze zijn met de ambachten en hobbies bezig. Als ik goeie zin hebt verander ik een woning.

Vergeleken met de andere versie Sims Mobile blijft deze leuker. De andere heb ik voor het uit kwam al kunnen spelen maar daar is nu zoveel veranderd dat is gewoon niet leuk. Ik heb daar al zeker een jaar niet meer naar om gekeken. Toevallig laatst weer even maar in dit spel moet je veel sparen en doen voor kleding en weet ik wat Mobile is sinds een tijdje veel erger dat soort berichten had ik al langs zien komen. En ik kan bevestigen dat het echt zo erg is. Gewoon niet leuk te commercieel.
Oke..je bent dus verder dan mij en als ik t goed begrijp,heb je nog lege plekken staan qua huizen. Maar...dat is ook weer zo en ieder heeft een eigen smaak he en heb je alles qua gebouwen? Ik heb er veel en was sws van plan om alles te gaan bouwen..Eerst ga ik veel Simsdollars,LP'S en SP'S sparen en dan ga ik weer verder met de Sims. Maar...vind t zelf ook heel erg leuk om alles te gaan bouwen. Van de afgelopen keren he..Tis maar goed dat ik niet overnieuw ben begonnen. Gelukkig niet...En daar heb je ook weer gelijk in Galdor!!
Precies goed dat je dat opnieuw beginnen uit eindelijk niet gedaan hebt. Alle gebouwen die je in het spel vrij speelt heb ik inderdaad, alelen het ziekenhuis is nog niet op het maximum.

Je bent goed bezig als ik het zo lees vooral met de hobby en andere evenementen lukt het niet op tijd geniet van wat je wel haalt en de rest komt dan een volgende keer wel. Dat is de beste tip die ik kan geven en wat je zelf schrijft flink LP, SP en Simdollars sparen.
Hoi...Srry dat ik nu pas reageer!! Tis wel laat. Maar wel bedankt voor de tip en soms als ik gelijk 1.000.000 heb of meer,dan bouw ik meteen. En zit nu in niveau 53 en nu in de 600.000 en nu weer 0 LP'S en 2 SP'S!! Vind t nogal moeilijk om t te gaan sparen. Miss....moet ik nu wel ff flink gaan sparen met de Simsdollars,LP'S en SP'S. Vanaf nu ga ik dat meteen doen. Dan kan ik er veel mee en dan is t ook best fijn toch? Uhm...Ja precies wat je zegt,ben blij dat ik t overnieuw beginnen NIET gedaan heb. Want heb best veel gebouwen openstaan en ook ben ik best ver met de Sims zelf en ben ook dankbaar,dat ik t sws NIET overnieuw ben begonnen. En...nogmaals bedankt voor je complimenten. Dat waardeer ik enorm. Duss...Daarom ga ik vanaf nu ook veel Simsdollars,LP'S en SP'S sparen. Denk je dat ik dat nog kan voor niveau 55? Moet nu ff niks doen..Alleen ff sparen,sparen en sparen. Vooral veel hobby's,werk en andere activiteiten uitvoeren en ff bijna niks kopen of verbouwen.
Succes gaat helemaal goed komen. Dankjewel dat je een update hebt gegeven.

Of je nu beter wel of niet simdollars en SP en LP kan sparen tot je lvl 55 bent is een goede vraag, die dingen sparen is altijd goed je zal gemerkt hebben dat los van het level ook de stadwaarde stijgt. Een hogere stadswaarde betekent doorgaans dat gebouwen meer gaan kosten.
Dus hoe minder je koopt of verbouwt zal gunstig zijn voor de prijs van gebouwen die je nog moet vrijspelen.
Je zal best nog wel het een ander kunnen sparen voor je lvl 55 hebt bereikt.
Thnx!! Dat denk ik ook,dat t goed gaat komen. Das graag gedaan en ja we zullen t wel zien he? Of dat nog kan. Eigenlijk had ik al vanaf lvl 1 al moeten sparen...Jij denkt dat ik nog een kans daarin kan maken toch? Ik hoop t van wel..Dat t nog kan enzo...Sws ik wacht t wel af. Dan kan ik vanaf mee beginnen en ook niks ff kopen of verbouwen. Eerst...ff die Simsdollars,LP'S en SP'S sparen en dan kijk ik wel verder. Maar..nogmaals bedankt!!