Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.

Advertentie

Hoi
Ik ben misschien een beetje (erg) dom, maar ik heb geen idee hoe ik buren moet krijgen. Ik ben niet ingelogd met Facebook, maar met game center. Help me alsjeblieft
Hoi,

Helemaal geen rare vraag, het valt best tegen om via internet gedetailleerde informatie over dit spel te vinden en daarbij is het meestal engelstalig.

Als het enigszins mogelijk is, zou ik toch proberen via Facebook te spelen, door (gratis) een Facebookpagina aan te maken.
Gamecenter heeft flink wat nadelen:
- Het wordt alleen nog ondersteund door wat oudere apparaten van Apple, met besturingssysteem IOS 9 of lager.
- Je kan alleen buren hebben die ook via Gamecenter spelen. De meesten spelen echter via Facebook en spelers die geen Apple apparaat gebruiken hebben sowieso geen Gamecenter. Het wordt dan dus moeilijker om buren te vinden.
- Het schijnt minder stabiel te zijn dan spelen via Facebook.

Mocht je Gamecenter toch willen (en kunnen) gebruiken, dan kun je hier een oproep plaatsen door je Gamecenter-naam te vermelden. Zodra iemand op je oproep reageert, kunnen beide spelers via de Gamecenter App (die standaard op je apparaat geïnstalleerd staat) de Gamecenter-naam van de andere speler invoeren.

Als je besluit via Facebook te gaan spelen (voorwaarde is dat je bij het installeren van dit spel een leeftijd van minimaal 15 jaar hebt opgegeven), dan kun je je via de website van Facebook (gratis) laten registreren en een Facebookpagina aanmaken.
Buren vind je dan door ofwel:
- je Facebooknaam hier te vermelden en wachten tot iemand je via je Facebookpagina uitnodigt om Facebookvriend(in) te worden. Zodra je die uitnodiging accepteert, word je automatisch buur in dit spel.
- Via de Facebookpagina van een andere Sims Freeplay-speler een uitnodiging te sturen. Zodra die uitnodiging geaccepteerd wordt, word je automatisch buur in dit spel.
In dit topic kun je (recente) oproepen gebruiken om Facebookvrienden te vinden die je een uitnodiging kan sturen.

Laat gerust weten als iets niet duidelijk is of iets niet lukt. Het voert wat ver om alles in detail te beschrijven (en soms verschilt het van apparaat tot apparaat hoe je iets instelt).
  • 1
  • 165
  • 166
  • 167
  • 168
  • 169
  • 186