Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Hallo!
Ik heb een vraag, ik heb daarnet per ongeluk mijn telefoon opnieuw laten opstarten terwijl ik de Sims aan het spelen was..
Toen mijn telefoon opnieuw opstartte , kreeg ik de vraag om mijn gegevens te downloaden, maar ik heb het pas in cloud gezet 1 week terug, dus ben alles van deze week kwijt, en heb zelfs muntjes aangekocht, maar ben alles kwijt nu, is er een manier om mijn spel terug te krijgen van een halfuur geleden (voordat mijn gsm uitviel) :'(

Ik werk met een Huawei P10

Advertentie

Je spel voortgang ben je vermoedelijk kwijt tenzij de Firemonkeys helpdesk iets kan terughalen. Je aankopen zouden wel te herstellen moeten zijn.
In het menu op de I tikken en daar aankopen herstellen.
Hoi,

Net als Galdor vrees ik inderdaad dat je je voortgang kwijt bent. Balen!

Als ik het zo lees, krijg ik de indruk dat niet alleen je telefoon opnieuw is opgestart, maar dat er een volledige reset is uitgevoerd. In dat geval zijn je apps (waaronder Sims Freeplay) verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Je voortgang is dan vanuit de Cloud opnieuw gedownload. En die bleek helaas een week verouderd.

Zelfs als je spel niet opnieuw geïnstalleerd zou zijn, dan is in elk geval je voortgang overschreven vanuit de Cloud (gezien de vraag die je kreeg om je gegevens vanuit de Cloud te downloaden).

Ik vrees daarom, dat ook spelmaker Firemonkeys hieraan niets meer kan doen.

Hopelijk lukt het nog om je aankoop te herstellen, op de manier die Galdor aangaf.

Mocht je toch contact willen opnemen met Firemonkeys, dan kan dat via deze pagina (wel Engelstalig):

https://help.firemonkeys.com.au/hc/en-us

Klik bovenaan de pagina op "Sign in" en log (zoals aangegeven) in via Facebook of Google, of maak eerst een nieuw account aan. Vervolgens kun je het vraagformulier invullen.
Na het versturen krijg je als het goed is al vrij vlug een bevestiging van ontvangst.
Daarna zul je een keer antwoord ontvangen met daarin de benodigde info om (desgewenst) hierop te reageren.

Succes ermee!