Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Ik kreeg nu net de melding een vorige update is niet goed gegaan afsluiten.
Dit zit denk ik toch in de app ik dacht eerst verouderde toestellen maar dat zal niet het geval zijn.

Geforceerd afsluiten en opnieuw starten was in mijn geval genoeg.

Advertentie

Inmiddels kwam ik toch enkele klachten tegen op de Facebookpagina van EA m.b.t. crashes na de update, al lijken de problemen niet bij iedereen hetzelfde. Maar er zijn slechts weinig meldingen tot nu toe, op dit (nederlandstalig) forum dus opvallend veel.

Indien mogelijk (@Elizaa2016) zou ik (suggestie van Chantalle) toch proberen om het spel in de cloud op te slaan en een herinstallatie te doen.
Anders wordt het wachten of er een update komt die de problemen verhelpt of Firemonkeys aanschrijven.

In het geval van Chantalle (indien niet al geprobeerd) enkele keren opnieuw proberen in de cloud op te slaan, misschien valt het spel steeds na (ongeveer) een bepaalde tijd uit (was bij mij een tijd geleden het geval) en leek het alleen maar of de crash door het opslaan veroorzaakt werd.
Als het lukt om op te slaan kun je ook een herinstallatie proberen, anders wordt het net als boven wachten op een update die de problemen verhelpt of Firemonkeys aanschrijven.
@Sim Plist.

bedankt voor de tip.. ik heb het geprobeerd en kwam er achter dat er teveel op mijn tablet stond qua bestanden die het geheugen in beslag namen.. na het verwijderen van de onnodige bestanden kreeg mijn tablet weer een goed geheugen en daarna heb ik het spel opnieuw geinstalleerd.. dit keer was het gelukt.. ben blij dat ik alsnog met het baby romper evenement en de andere evenementen die gaan komen mee kan doen :)
Ja, inderdaad. De opgeslagen gegevens (op je apparaat) worden dan opgeslagen in de Cloud (dus ergens op het internet). Let goed op dat je een bevestiging krijgt dat het opslaan inderdaad gelukt is.

Let daarna op dat je, als je je spel verwijderd hebt en vervolgens opnieuw installeert, tijdens de installatie ervoor kiest om de opgeslagen gegevens te gebruiken (dit hoort automatisch tijdens de installatie gevraagd te worden). Begin in plaats daarvan NIET een nieuw spel, want dan loop je de kans dat later de gegevens in de Cloud overschreven worden.
Sim Plist » 22 jul 2018, 19:34 schreef:Ja, inderdaad. De opgeslagen gegevens (op je apparaat) worden dan opgeslagen in de Cloud (dus ergens op het internet). Let goed op dat je een bevestiging krijgt dat het opslaan inderdaad gelukt is.

Let daarna op dat je, als je je spel verwijderd hebt en vervolgens opnieuw installeert, tijdens de installatie ervoor kiest om de opgeslagen gegevens te gebruiken (dit hoort automatisch tijdens de installatie gevraagd te worden). Begin in plaats daarvan NIET een nieuw spel, want dan loop je de kans dat later de gegevens in de Cloud overschreven worden.
Bedankt voor je hulp!
molletje83 » 02 aug 2018, 22:29 schreef:Ik zag iemand in het park staan dit zou de missie terug naar de muur moeten zijn,
Maar wat houd deze missie in ik kan hem nog niet starten omdat ik met bolle buiken bezig ben
Je kan o.a.behang vrijspelen.
En als je de missie haalt ook muren verschillende kleuren/tinten geven.
Moet zelf ook nog even op onderzoek uit wat het precies inhoud.

Afbeelding
Afbeelding
  • 1
  • 74
  • 75
  • 76
  • 77
  • 78
  • 105