Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
bij mij komt dat plaatje soms langs.. meer als reclame.. net zoals wanneer er een nieuwe trailer van een update is. of iets nieuws in de online store ( zoals bijvoorbeeld nieuwe kleding ofzo)

ik denk dat ze dit soms (paar keer per dag ofzo) laten zien zodat iedereen weet hoever we al zijn
hebben jullie toevallig een icoontje (zoals bij live evenementen) en een melding in de lijst met wat er nu actief is?
(zoals het luxe wasserette evenement? ik niet namelijk.. vandaar de vraag

er is een kapsel dat lijkt op een kapsel van het Boettiekhaar evenement.. deze was niet voor tieners.. misschien dit keer wel want die met 2 staartjes (op het plaatje) is voor tieners.. ik hoop zelf dat het voor tieners is..

Advertentie

Behalve de simstadmarkt en de sociale taken niks te zien. Het schijnt volgens een plaatje op facebook dat de voortgang soms ook te zien is op het billboard bij het park waar meestal reclame op staat. En inderdaad bij het opstarten, of het is al 100% of nog steeds 0 ik zie nog weinig voortgang.
Chantalle:
Nee, ik denk niet dat we meer te zien gaan krijgen dan alleen af en toe dat plaatje met die rode pijl, die de voortgang aangeeft. Geen icoontje dus of melding bij de actieve taken.

Op de Facebookpagina van "The Sims FreePlay" is inmiddels ook geantwoord over de verwarring die is ontstaan over het community-evenement. Hun (korte) antwoord komt hierop neer:

De community dient in totaal 5.000.000 kledingstukken kopen in de kledingwinkel.
Als dat bereikt is, krijgen alle spelers het Harajuku Haar-pakket.
Galdor » 21 mei 2018, 16:13 schreef:Het schijnt volgens een plaatje op facebook dat de voortgang soms ook te zien is op het billboard bij het park waar meestal reclame op staat.
Ik zie het nu ook op het billboard. Gezien de lichtgrijze ondergrond van de balk vermoed ik dat het nog op 0% staat.
Deze melding is regelmatig terug te zien op het aanplakbord, afgewisseld door andere reclame.
Inmiddels is echter de rode pijl vervangen door een link naar de Facebook-pagina van "The Sims FreePlay". Daar is echter ook niets terug te vinden over de huidige voortgang.
De enige informatie op de Facebook-pagina van "The Sims FreePlay" hierover is, dat we gedurende de week op de hoogte gehouden worden van de voortgang.

Eerlijk gezegd zou ik er niet vreemd van opkijken, als de challenge al binnen 5 minuten na aanvang van het evenement gehaald was en we pas vandaag of morgen een keer te horen krijgen dat de 5 miljoen bereikt is.
Of eind van de week als de tijd om is. Probleem is dat het vooral door nieuwere spelers gedaan moet worden die nog iets kunnen kopen maar dan nog kan het snel gaan.
  • 1
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64
  • 65
  • 105