Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.

Advertentie

Hey, ik moet dus een sim in slaap stand zetten maar er staat niet bij dat het bij de buren moet dus ik heb 2 sims een bij de buren en eentje gewoon in m'n eigen stad laten overwinteren. Maar het lukt niet. 1 dag slapen staat er niet bij qua de uren. Alles is 21 uur of minder dus is lastig. Help. :?:
Je hebt opdrachten die je alleen bij de buren kan doen. Daar krijg je ook alleen sp voor.

Je hebt wekelijkse opdrachten die je thuis kan doen. Daar krijg je schatkisten van.

Alle andere opdrachten missies evenementen hobbies enz is gewoon bij jouw eigen huis.

Ik denk (weet het bijna zeker) dat je optie overwinteren moet pakken.
Om te slapen gebruik je topmatrassen. Er zijn verschillende redenen om een topmatras te kopen. De belangrijkste reden is om het ligcomfort te verbeteren. Een topmatras staat garant voor een heerlijke nachtrust. Een topmatras kan uw huidige matras steviger of zachter maken en biedt op deze manier extra comfort terwijl het toch optimaal wordt ondersteund door uw eigen matras. Bovendien slijt je 'normale' matras door gebruik te maken van een topmatras minder snel en kun je de ruimte tussen twee losse afzonderlijke matrassen 'laten verdwijnen'. je kunt je gegevens vinden op ruwette.nl
https://***.nl/matrassen/topmatras" onclick="window.open(this.href);return false;