Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Hoi allen,

Ik heb iets slims gedaan:weten jullie wat? Een tijdje geleden vroeg ik toch hoe ik aan de vele Simsdollars,Levenspunten en Socialepunten moest komen? Nou hier hebben jullie m'n antwoord:ik ben nu veel aan t sparen en koop of bouw nu ff niks en dan kan ik gewoon door sparen en niks met de LP'S en SP'S laten doen. Dan kom t helemaal goed. En ik ben een paar keer overnieuw begonnen,maar dat doe ik nu ook NIET meer hoor,want dat vind ik totaal niks en ook niet echt leuk,want ik wil wel verder komen dan level 43. Want ik ben bijna bij level 43 en heb al wat Simsdollars. Ook probeer ik gewoon wat meer van die Simsdollars,LP'S en SP'S te krijgen. Als ik gewoon de opdrachten blijf doen,is er verder niks aan de hand. En...ik vind The Simsfreeplay helemaal geweldig. Ik vind t sws leuk om de Sims te spelen,vooral als je al ver bent.

Grt,

frankieboy1992

Advertentie

Inderdaad niet verkeerd om een spaarpotje achter de hand te hebben. Vooral als je een missie anders net niet binnen de tijd gaat halen, heb je dan wat extra's uit te geven.

Ik begrijp dat je graag snel vooruit wil gaan, maar bedenk ook dat het steeds moeilijker wordt naarmate je verder komt. Dat geldt voor ons allemaal, zo zit het spel nu eenmaal in elkaar. En misschien maar goed ook, als het te gemakkelijk gaat is de lol er ook snel van af.
Kijk ook goed bij de beroepen, en kijk welk beroep het meeste opbrengt.
Nee dat klopt helemaal Sim Plist en Galdor..daar hebben jullie ook gelijk in:). En...t is zeker NIET verkeerd,om een spaarpotje achter de hand te hebben. Jaa...dat is zo en daar hebben jullie daar ook weer gelijk in. Jaa indd...Ik wil zeker voorruit in bepaalde levels. Dat geloof ik best,dat t wat moeilijker wordt,als er verder wordt behaald qua levels. Jaa...dan is t ook ff niet anders,maar vind t nog steeds gaaf om de Sims Freeplay te spelen hoor. Jaa echt he....dat is ook waar en ik hou wel wat van de pittige uitdagingen:). En...Ik heb dus 24 volwassen Sims en 4 baby's. Ik neem meer gezinnen hoor qua gezinnen,huizen etc. En...ik heb nu tweetallen mensen bij elkaar laten werken en een paar 3. Dan kom ik er wel uit met de volwassen Sims. Dat gaat helemaal goed komen.