Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.

Advertentie

Ik heb er ooit eens een rijtje screenshots over in het verandaglitch-topic gezet. Is met Android op een telefoon, maar in grote lijnen zal het niet veel verschillen met je eigen spel.
Hieronder nog een keertje de tekst:

Disclaimer 1: Deze screenshots zijn genomen op de mobiele telefoon-versie. Draait op Android. Eventueel zien dingen er in je eigen spel (iets) anders uit. Dat durf ik niet met zekerheid te stellen.
Disclaimer 2: Ik zit momenteel ziek thuis met o. a. koorts. Mochten dingen niet duidelijk zijn (of mocht Nederlands zo krom zijn als een hoepel) dan... Sorry!

Ready? Gaan we...

Stap 1:
We nemen het spel. Let op dat je op dit moment geen Sim met de partyboot weg kan hebben. Ze moeten allemaal in je stad zijn.
Klik op het knopje met de drie puntjes
Afbeelding

Stap 2:
Uploaden naar de cloud. Een cloud is een wolk... Zeer inspiratievol is de knop dus ook een wolk
Afbeelding

Stap 3:
Ja, we willen gráág de opgeslagen gegevens uploaden! (Ook al heb ik dat 10 minuten eerder ook al gedaan en heb ik alleen maar een extra screenshot willen trekken om deze post in elkaar te steken)
Afbeelding

Stap 4:
Ja, we hebben absolute vrede met het overschrijven van de vorige 'save' van het spel zoals die nu in de cloud staat (TSF maakt eens in de zoveel tijd automatisch een kopie aan/autosaved zichzelf)
Afbeelding

Stap 5:
Yes!!!!!! Het is gelukt!! Druk op 'OK' om weer door te kunnen spelen/veranda's te glitchen/of (vul in...)
Afbeelding
Wat krijg je te zien als je op het sleutelgat klikt?
Bij een android toestel zou je daar zowel google als facebook moeten zien.
Bij een Apple Ios zou het via gamecenter moeten gaan en of facebook.
Afbeelding
Bij mij geeft hij precies hetzelfde. Zodra je op "de cloud" klikt, verschijnt er een melding met "sorry, de cloud is niet beschikbaar omdat er geen social netwerk is". Ik heb een samsung a5 2017 en op mijn vorige telefoon (samsung s3 mini) was het ook. Ook wanneer ik op het sleutelgat druk, geeft hij ook aan dat er geen sociale netwerken zijn. Kunnen jullie het oplossen?[img]file:///C:/Users/merel/Van%20alles/Sims.pdf[/img]
Hoi,

Ik zie dat je een apparaat hebt met Android als besturingssysteem.
Daar ben ik niet in thuis, maar Galdor heeft kort geleden een hulponderwerp gemaakt voor bij het ontbreken van een sociaal netwerk. Misschien kun je dat eens nalopen:

Hulp bij het ontbreken van social media
Merelvicky » 07 maart 2018, 19:52 schreef:Bij mij geeft hij precies hetzelfde. Zodra je op "de cloud" klikt, verschijnt er een melding met "sorry, de cloud is niet beschikbaar omdat er geen social netwerk is". Ik heb een samsung a5 2017 en op mijn vorige telefoon (samsung s3 mini) was het ook. Ook wanneer ik op het sleutelgat druk, geeft hij ook aan dat er geen sociale netwerken zijn. Kunnen jullie het oplossen?[img]file:///C:/Users/merel/Van%20alles/Sims.pdf[/img]
Het is een grote kans dat je te jong bent als het goed is vanaf 16/17 jaar dat je pas facebook enzv kan ik nie