Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Hoi, ik zat me af te vragen of het zin heeft om huizen af te breken zodat de stadswaarde zakt?
Het doel is eigenlijk om de prijs voor het bouwen van bv. De Toverspullenwinkel naar beneden te krijgen. Ik moet nu 250.000 betalen om hem te bouwen :o duurt eeuwig voor ik dat bijelkaar heb...
Ik heb het eilandhuis en het japanse optrekje staan die veel stadswaarde toevoegen. Nu heb ik het Japanse optrekje afgebroken, maar de prijs van het bouwen van de Toverspullenwinkel zakt helaas niet! :roll:
Heeft iemand een idee of dit op de een of andere manier toch mogelijk is?

Advertentie

Persoonlijk denk ik dat het niet veel nut heeft. Want de vaste gebouwen, politie buro etc tellen ook mee. Ik heb het nooit uitgeprobeerd of bij gehouden hoe de prijs van dat soort gebouwen zich gedraagt tegenover de stadswaarde.
Voorzover ik het weet stijgt de stadswaarde meer door het bouwen dan dat het daalt door het afbreken. En waarschijnlijk maar dat weet ik niet zeker telt de inventaris ook mee dus dan zou je die ook moeten leegverkopen.