Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Hallo allemaal,

Ik heb een gezin van 4 personen en 1 hond in een huis wonen, nu wilde ik er nog 1 of 2 baby's bij en dan krijg ik de melding dat het te druk is en dat ik sims moet verwijderen of laten verhuizen..?
Maar ik heb ooit in een stad van iemand anders (via partyboot) minstens 6 peuters zien lopen..?
Hoe kan dit, kan iemand mij helpen?

Groetjes!

Advertentie

Er kunnen niet meer dan 4 personen in 1huis wonen hoe groot het ook is.
In elk huis dat je bouwt kun je kinderen nemen als en maar 2 volwassenen wonen die getrouwd zijn.
Dus als je 3 getrouwde stellen heb kun je 6 peuters hebben.
Jaja, ik weet dat ze getrouwd moeten zijn idd, maar dus als er 2 stellen in 1 huis wonen kunnen daar al geen kinderen meer bij omdat het maximale aantal bewoners per huis bereikt is..?
Dat is jammer :( ..en dan weet ik ook niet hoe die "buur" dat heeft gedaan..

Dankje
Ja, ik denk ook dat je buur zoveel peuters in één huis heeft gekregen door ze naar een huis te roepen met het fluitje. Ook peuters hoeven niet altijd in het huis te zijn waar ze wonen, je kan ze gewoon naar een ander huis roepen. Als je dat met de kinderen van verschillende stellen doet dan kan je dus 6 peuters in 1 huis krijgen.
Dankjewel molletje83!

Hey Nefje,
Ja dat moet wel idd, maar dan hebbende niet dezelfde achternaam, niet 1 gezin zeg maar.
Maar goed, wel jammer dat dat niet kan, vind het altijd leuk veel kindjes van verschillende leeftijden rond te hebben lopen.
Laatst gewijzigd door Susan op 26 aug 2015, 11:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik meen dat tieners wel kunnen verhuizen/samenwonen elders. Peuters, jonge Sims en baby's niet.
Het schijnt overigens wel "mogelijk" te zijn om heel veel kinderen in één gezin te hebben (jaja, aanhalingstekens om mogelijk), maar dat is met een glitch.
Zou overigens niet weten welke.
Als je meerdere kinderen wilt hebben doe je dit:
(4 kinderen)
1. Heb een gezin van 2 tieners en 1 getrouwd stel.
2. Laat de tieners in trekken in een ander huis. (Maakt niet uit welke)
3. Koop of plaats 2 wiegjes.
4. "Maak" 2 baby's (versnel er 1 of wacht eerst voor de 1 en tijdens dat je de ander maakt doe je stap 5)
5. Haal je twee tieners naar het gezin waar je dus 1 getrouwd stel hebt en 1 baby en 1 baby die onderweg is. Dan zorg je ervoor dat tiener 1 met bijvoorbeeld de moeder vrienden wordt (goed genoeg om weer in te trekken) en tiener 2 met de vader. Dan klik je op de moeder en vraag je om tiener 1 te laten intrekken en dan ga je HEEL SNEL (binnen 6sec) naar de vader en laat je tiener 2 intrekken. Om tijd te rekken laat je de tieners een eindje lopen.
6. Wacht of versnel de baby die nog bezig was met komen en je hebt 2 tieners 2 baby's en een getrouwd stel als 1 gezin die ook samen met z'n zessen kan verhuizen!