Heb je De Sims 4 problemen of vragen over laptopaankoopadvies? In dit forum kan je om hulp vragen of medeSimmers helpen met hun problemen.
Hoii :D ,
Ik heb de Sims 4 en een uitbreidingspakketen, ik wil graag nog meer kopen. Ik wil dus een nieuwe laptop kopen. Mijn budget is 400 tot 500 euro. Weten jullie misschien een laptop van mijn budget waar dit alles op kan? :D

Alvast bedankt! :)

Advertentie

Ik moet je helaas teleurstellen dat dit budget het waarschijnlijk niet gaat worden. Stel dat je alle uitbreidingspakketten gaat kopen, dan heb je ten eerste al zo'n 20 GB ruimte nodig. Dit is echter niet het probleem, maar de kans dat een budget laptop vloeiende beelden laat zien van je Sim die aan het joggen is met de hond is 0,01 of zo. Simpelweg omdat er in budgetlaptops niet zo'n sterke processor zit, en al helemaal geen goed grafische kaart voor gamen. Heb je hier geen moeite mee kun je misschien voor 600 euro nog wat vinden. Maar dan heb je dus geen goede kwaliteit en waarschijnlijk ook geen vloeiend beeld en lange wachttijden als je met je Sim naar de sportschool wil (misschien wel een minuut of 3)

Wil je wel graag goede kwaliteit, vloeiend beeld en bijna geen wachttijd, kun je beter nog even sparen en je in de categorie rond de 700 - 800 wagen. Daar heb je meer kans om iets te vinden waarmee je én goed kan Simsen en ook nog wat voor (eventueel) school of werk op kan doen.

EDIT
Kijk voor de duidelijkheid even naar dit filmpje: https://www.youtube.com/watch?v=6mmNpoMVTWk&t=161s