Heb je De Sims 4 problemen of vragen over laptopaankoopadvies? In dit forum kan je om hulp vragen of medeSimmers helpen met hun problemen.
Hoihoi,

Ik zag een goede deal voor de sims 4, ik heb zelf een Macbook Air 2017. Alleen weet ik niet of mijn laptop deze game aan kan. Ik heb (volgens mij)128 GB opslag en 8 GB qua geheugen.

Kan dit desnoods op een externe harde schijf (en hoe groot moet deze harde schijf zijn)? En hoeveel GB neemt het spel in beslag (en desnoods uitbereidingen)?

Alvast bedankt! Groetjes!

Advertentie

Nee. Nee. Nee. Nee. Nee.

Ga weg maar met je Apple prut (en ja dat zegt deze Apple fan hier met een iPhone, iPad en Apple Watch in bezit ;) ). Apple kan hoogwaardige dingen maken, maar geen goedkope laptops voor gamen. Zelfs niet de Sims 4. En dat ligt niet altijd aan de processor (deze zijn ook niet altijd de beste, maar je hebt een recent model), maar aan de videokaart. Ik denk dat ie m misschien wel aankan, maar dat je niet zo heel bij moet zijn met het resultaat. Hoger dan medium instellingen zou ik al afraden namelijk. En reken er maar dat je kan gaan wachten.