Heb je De Sims 4 problemen of vragen over laptopaankoopadvies? In dit forum kan je om hulp vragen of medeSimmers helpen met hun problemen.
Heyy iedereen,

Ik had een vraagje over mijn opgeslagen spellen. Mijn macbook had een probleem waarvoor het moederboard vervangen moest worden. Voordat dit gebeurde heb ik alle gegevens op een harde schijf gezet, zo ook mijn Sims 4 game. Ik heb zojuist mijn laptop terug gekregen en alles terug gezet, maar toen ik de Sims 4 opstartte kreeg ik een foutmelding. Ik heb gelezen dat ik op de rechtermuisknop moest klikken en vervolgens 'repareren' moest aanklikken. Mijn game deed het weer, maar al mijn opgeslagen spellen waren weg. Nu zie ik ze nog wel in het saves mapje staan van De Sims 4, maar ze verschijnen niet in de game. Wat kan ik hieraan doen?

Update: ik zie net ook dat al mijn downloadbare content weg is, terwijl ik deze wel aan heb staan. Ik gebruikt deze echter niet op al mijn sims families.

Alvast bedankt voor de hulp!

Groetjes, Merel

Advertentie

Ow. Jee. Uhm. Tja. Staat wel alles in je Saves mapje? En dan bedoel ik alle .bpi en .tray en .household items?

En uhm die downloadbare content? Tja. Zie je ze in de lijst wel (als je je spel opstart?) Anders in het instellingen menu kun je, bij dat hokje waar je het aan en uit kan vinken, ook de lijst vinden. Zie je al je content daar wel staan? Zo ja is dat gek. Zo nee moet je ze even uit je mapje Mods halen en er weer opnieuw inzetten.

Echter moeten ze natuurlijk ook niet in teveel subfolders staan, (subfolders, mapjes in mapjes) want dan staan ze te ver weg voor het systeem om te lezen