Heb je De Sims 4 problemen of vragen over laptopaankoopadvies? In dit forum kan je om hulp vragen of medeSimmers helpen met hun problemen.
Hoihoi,

Ik speel al ongeveer een jaar lang de Sims 4 op mijn trouwe MacBook Pro, en dat werkt redelijk prima op medium settings.
Nu ben ik al een tijdje op zoek naar een nieuwe laptop. Mijn Mac doet het nog redelijk goed, maar zit barstensvol (ik "deel" hem met mijn ouders en broer) en bovendien zou ik graag op hogere settings spelen, meer CC kunnen gebruiken en Reshade kunnen gebruiken om foto's te nemen. Dat zijn een aantal vrij hoge eisen, want zeker voor de hoge settings is een goede videokaart nodig - daardoor schiet de prijs nog wel eens omhoog, en ik weet nou ook weer niet of ik al het geld ervoor over zou hebben.

Ik vroeg me af of het het waard is om een nieuwe laptop te kopen om soepeler de Sims te kunnen spelen (en aan mijn eisen te voldoen). Natuurlijk zou ik hem ook gaan gebruiken voor school en alle andere dingen die ik op het moment op mijn MacBook doe. De laptops die ik tot nu toe heb gevonden zijn best prijzig, en dat zet me hevig aan het twijfelen haha.

Dit is de laptop die ik dit moment aan het bekijken ben. Volgens mij is hij wel goed, ik heb het aan meerdere spelers gevraagd, maar hij is zo duur dat ik echt moet weten of ik waar voor mijn geld krijg en hem lang kan gebruiken etc.
https://tweakers.net/pricewatch/1185401 ... 0wjmh.html

Ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen om zo tot een goede beslissing te komen!
x

Advertentie

Hoi dustysunflowers,