Heb je De Sims 4 problemen of vragen over laptopaankoopadvies? In dit forum kan je om hulp vragen of medeSimmers helpen met hun problemen.
Hey Iedereen! Dus ik heb een paar mods gedownload! Het zit allemaal goed in het mapje enzo! Ik kom op de sims! Ik krijg trouwens altijd als ik de sims opstart een bericht binnen van al mijn cc en mods enzo! En ik kom op het beginscherm en ik krijg een bericht binnen waar al mijn cc staat en mods! (Script Modificaties en cc Staat aan!) Alles staat er op wat ik heb gedownload! Daarna ga ik naar mijn mannetje en de mod lukt niet! Wat moet ik doen? :?:

Advertentie

Wat heb je precies gedownload: cc of mods? Cc slaat op het uiterlijk (haar, make-up) en mods slaan op de acties in het spel. Zie voor het verschil deze post: viewtopic.php?f=25&t=2367&p=18897#p18897

Stel, je hebt cc gedownload en stel, het is een kapsel. Je zegt "ik ga naar mijn mannetje". Bedoel je daarmee echt een man, of een persoon in het algemeen? Want als jij een vrouwenkapsel hebt gedownload, gaat dit natuurlijk niet werken bij een man. En andersom.

Dus, bij deze. Hopelijk heb je er wat aan!

En, het is geen regel natuurlijk, en ik ben geen beheerder (sorry als het zo overkomt) maar zou je je uitroepteken-gebruik wat willen minderen? Achter elke zin hoeft echt geen uitroepteken hoor. :)
CatchingWolfEyes » 21 jun 2018, 21:33 schreef:Wat heb je precies gedownload: cc of mods? Cc slaat op het uiterlijk (haar, make-up) en mods slaan op de acties in het spel. Zie voor het verschil deze post: viewtopic.php?f=25&t=2367&p=18897#p18897

Stel, je hebt cc gedownload en stel, het is een kapsel. Je zegt "ik ga naar mijn mannetje". Bedoel je daarmee echt een man, of een persoon in het algemeen? Want als jij een vrouwenkapsel hebt gedownload, gaat dit natuurlijk niet werken bij een man. En andersom.

Dus, bij deze. Hopelijk heb je er wat aan!

En, het is geen regel natuurlijk, en ik ben geen beheerder (sorry als het zo overkomt) maar zou je je uitroepteken-gebruik wat willen minderen? Achter elke zin hoeft echt geen uitroepteken hoor. :)
Dankje voor de tip! :D Ik bedoelde eigenlijk een mod die de acties in de game kan veranderen enzo. Maar Dankje voor de uitleg!
Graag gedaan :) En nu we het over mods hebben - sommige mods moet je niet uitpakken, maar als .zip laten staan. Ik kan niet zeggen voor welke mods dit geldt, maar de meeste mensen hebben dit erbij staan (mocht dit nodig zijn)

Als de mod dus niet werkt, kun je het beste dus even het .zip-bestandje laten staan. Waarschijnlijk werkt dit dan wel :)

Mocht dit werken, of heb je zelf een oplossing gevonden, laat dit weten! Dan kunnen anderen die dezelfde vraag hebben het ook lezen. :D
CatchingWolfEyes » 24 jun 2018, 18:21 schreef:Graag gedaan :) En nu we het over mods hebben - sommige mods moet je niet uitpakken, maar als .zip laten staan. Ik kan niet zeggen voor welke mods dit geldt, maar de meeste mensen hebben dit erbij staan (mocht dit nodig zijn)

Als de mod dus niet werkt, kun je het beste dus even het .zip-bestandje laten staan. Waarschijnlijk werkt dit dan wel :)

Mocht dit werken, of heb je zelf een oplossing gevonden, laat dit weten! Dan kunnen anderen die dezelfde vraag hebben het ook lezen. :D
Het heeft gewerkt! Echt heel erg bedankt! Ik zal het ook eens bij hetzelfde onderwerp van een ander persoon laten weten! Heel erg bedankt!! :lol:
Super, graag gedaan :)