Heb je De Sims 4 problemen of vragen over laptopaankoopadvies? In dit forum kan je om hulp vragen of medeSimmers helpen met hun problemen.
Hoi!

Ik speel de Sims 4 al een tijdje op mijn laptop. Niet lang geleden heb ik een aantal uitbreidingen gekocht (Honden en Katten, Aan het werk, Klein Wonen, Eiland Leven, Seizoenen) en dit gaat allemaal uitstekend. Weinig tot geen problemen tot dusver.
Nu wil ik tijdens de volgende Origin Sale nog een aantal uitbreidingen kopen (Ecologisch Leven, Stedelijk Leven, Jungle Adventuren, Ouderschap) en die dus ook installeren op mijn laptop.
Nu vraag ik mij af of mijn laptop hier voor geschikt is.

Ik heb de Acer Swift 1 en dit zijn de specificaties van mijn laptop:
Processor producent: Intel
Processortype: Celeron
Processor model: N4000
Processorsnelheid: 1,10 GHz
Processorkern: Dual-Core (2 CoreTM)
Producent videokaart: Intel
Model grafische kaart: UHD Graphics 600
Grafisch geheugen: DDR4 SDRAM
Standaard geheugen: 4 GB
Geheugentehnologie: DDR4 SDRAM
Ondersteunende geheugenkaarten: SD
Capaciteit flashgeheugen: 64 GB
Besturingssysteemarchitectuur: 64-bit (Windows 10)
Batterij cellen: 3-cel
Batterij capaciteit: 4670 mAh


Is er een technisch persoon die mij hiermee kan helpen? Op internet is te vinden welke systeemeisen de Sims 4 en alle uitbreidingen nodig hebben. Ik had al gezien dat ik een Intel Core van i5 of meer nodig heb, maar dit heb ik niet. Dit is niet te merken in mijn game, ik heb tot dusver geen problemen.
Ik ben totaal niet technisch en ben dus op zoek naar iemand die dat wel is die voor mij kan kijken/uitzoeken aan de hand van bovenstaande gegevens of mijn laptop geschikt is voor meer Sims 4 uitbreidingen.

Alvast heel erg bedankt!!

Advertentie