Heb je De Sims 4 problemen of vragen over laptopaankoopadvies? In dit forum kan je om hulp vragen of medeSimmers helpen met hun problemen.
Hallo iedereen!
Ik heb een vraagje. Ik ga een nieuwe laptop aanschaffen maar ik wil de sims 4 met uitbreidingspakketten en eventueel een aantal mods erop gaan spelen. Ook moet ik deze laptop kunnen gebruiken voor school, dus hij moet snel zijn en de programma’s word etc. moeten erop kunnen werken. Ik zou het ook niet vervelend vinden als ik er even lekker een film op kan kijken zoals op netflix :lol: . Ik zou het fijn vinden dat ik de laptop mee kan nemen ergens naartoe, dus het liefst niet te zwaar en groot. Het liefste zou ik een windows willen. Ik heb denk ik ook wel wat geheugen nodig omdat ik er van alles op ga doen. Ik hoop genoeg informatie te hebben gegeven. Is er toevallig iemand die een laptop weet die hier allemaal voor geschikt is aanbeveelt ? Er zijn namelijk zoveel opties dat ik het even allemaal niet meer weet.
Qua budget het liefste tot 800,- het kan er natuurlijk overheen maar liever niet :)
PS ik heb gezien dat hier al veel berichten over zijn, maar die zijn allemaal van een paar jaar geleden, dus de laptops zijn ‘oud’ en niet meer leverbaar.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen met kiezen! Alvast bedankt!



Groetjes Marjolein

Advertentie

Dag Marjolein,
Dat zijn nog al wat eisen, poeh. Eens zien. Ik vind t wel lastig wat je bedoelt met "ik ga er van alles op doen". Betekent dat ook (echt) zware programma's zoals Maya, Adobe Première / Photoshop en Final Cut? Videobewerking dus en 3D rendering? En andere games, zoals Call of Duty en Overwatch?

Dan wil ik wel met je meekijken namelijk. Misschien vind ik nog wat. In de tussentijd kan je hier (uit dit topic) misschien ook nog wat informatie uithalen. ;) Succes!
Hoi CatchingWolfEyes!
Bedankt voor je reactie!
Haha ja aardig wat eisen, oeps. De laptop wil ik qua gamen alleen voor de sims 4 gebruiken. Ik wil hem voor school gebruiken dus word, powerpoint enzovoort moeten er goed en snel op werken. Ik zou het ook fijn vinden als ik er youtube of netflix op kan kijken. Verder zou ik hem voor ‘internetten’ willen gebruiken, dus mailtjes beantwoorden of dingen opzoeken op google. Maar ik denk dat dat op elke laptop wel zou moeten lukken. Ik bedoelde met ‘want ik ga er van alles op doen’ dat er best wat geheugen op moet zitten, omdat ik de laptop dus voor best veel wil gebruiken (^).
Bedankt!