Heb je De Sims 4 problemen of vragen over laptopaankoopadvies? In dit forum kan je om hulp vragen of medeSimmers helpen met hun problemen.
Ik speelde De Sims 4 altijd op mijn desktop computer, totdat deze definitief crashte. Ik had op dat moment geen geld voor een nieuwe PC of laptop en heb daarom een tweedehands laptop gekocht. Ik ging er blindelings van uit dat ik hier geen Sims 4 op kon spelen, dus dat heb ik ook nooit geprobeerd. Inmiddels ben ik aan het sparen voor een goede laptop, maar ben toch benieuwd of mijn huidige laptop op zijn minst het basisspel aan zou kunnen.

Ik heb een Sony Vaio met Intel Core 2 DUO CPU T9400 processor, 2.53 Ghz kloksnelheid en 4 Gb RAM werkgeheugen, 64-bit Windows 10, 500 Gb opslag en een Radeon HD3650 videkaart. Goed genoeg voor het basisspel zonder EP's of een absolute no-go?

Edit: Ik las online verschillende berichten over mijn videokaart. Volgens de ene site is deze niet geschikt voor Sims 4 en volgens de andere voldoet ie aan de minimum eisen. Ervaringen?

Advertentie