Heb je De Sims 4 problemen of vragen over laptopaankoopadvies? In dit forum kan je om hulp vragen of medeSimmers helpen met hun problemen.
Hoi,

Sinds de laatste update van de Sims 4 heb ik last van een vreemde crash. In het spel heb ik een aantal families die ik heb gemaakt, deze heb ik NPC gemaakt. Dus waren ze niet speelbaar en gingen hun gang met relaties en kinderen.

Sinds de update krijg ik de melding dat ik met teveel Sims speel.

Dus ging ik via het menu naar de huishoudens. Daar kwam ik ze allemaal tegen. Inclusief de npc gezinnen.

Beetje vreemd, maar ik klikte op het hart icoon en de families werden weer NPC. Ook heb ik families verwijderd.
Het maffe is dat ik het aantal terugbracht, door de juiste manier, maar steeds crasht het spel.'sims werkt niet meer, zodra er een oplossing is....' Als ik niets doe, geen families verwijder of zo...is er na een tijdje toch een crash.

Ik heb nog niet 'honden en katten' maar de andere pakketten wel. Ook heb ik de nodige Mods, deze heb ik de afgelopen dagen nagekeken en de foute eruit gehaald. Maar nu weet ik het niet meer.

Iemand een idee of heeft een oplossing voor dit nieuwe Sims raadsel.??

Alvast bedankt voor de hulp

Advertentie

[quote="Polar44"]Hoi,

Sinds de laatste update van de Sims 4 heb ik last van een vreemde crash. In het spel heb ik een aantal families die ik heb gemaakt, deze heb ik NPC gemaakt. Dus waren ze niet speelbaar en gingen hun gang met relaties en kinderen.

Sinds de update krijg ik de melding dat ik met teveel Sims speel.

Dus ging ik via het menu naar de huishoudens. Daar kwam ik ze allemaal tegen. Inclusief de npc gezinnen.

Beetje vreemd, maar ik klikte op het hart icoon en de families werden weer NPC. Ook heb ik families verwijderd.
Het maffe is dat ik het aantal terugbracht, door de juiste manier, maar steeds crasht het spel.'sims werkt niet meer, zodra er een oplossing is....' Als ik niets doe, geen families verwijder of zo...is er na een tijdje toch een crash.

Ik heb nog niet 'honden en katten' maar de andere pakketten wel. Ook heb ik de nodige Mods, deze heb ik de afgelopen dagen nagekeken en de foute eruit gehaald. Maar nu weet ik het niet meer.

Iemand een idee of heeft een oplossing voor dit nieuwe Sims raadsel.??
Alvast bedankt voor de hulp.

Ik heb precies hetzelfde probleem sinds vandaag, ik kan niet meer met mijn huishouden spelen en heb echt alles al geprobeerd. :cry: Ook heb ik al huishoudens verwijderd. De sims zegt dat ik er 400 heb maar in werkelijkheid heb ik maar 80 sims... Is er iemand die hier iets van af weet? Groetjes D
Ik weet het ook niet meer, in Gameplay bij opties kun je het aantal Sims vergroten naar 200 of zo. Maar dat helpt bij deze nieuwe bug ook niet. Heb een tiener, verschillennde kleding gegeven. Maar nu staat er in elk hokje dezelfde kleding, geprobeerd te veranderen in CES...crash!!! :o :shock:
Laten we hopen van wel, want de Sims wordt zo wel heel moeilijk te spelen. Steeds een crash...opstarten..weer een crash