Heb je De Sims 4 problemen of vragen over laptopaankoopadvies? In dit forum kan je om hulp vragen of medeSimmers helpen met hun problemen.
Hallo,
Ik ben gister begonnen met het spelen van de sims 4 en heb meteen mods voor haren en kleding gedownload.
Echter alle haarstijlen zie ik wel in mijn lijst, maar als ik ze aanklik dan krijgt mijn sim een vraagteken op het hoofd en rode ogen (hij doet het dus niet).
Bij de kleding en make-up krijg ik ook maar de helft van de gedownloade mods te zien.
Ik heb al veel gezocht, maar kan nergens een goed antwoord vinden op mij vraag.
Kan iemand mij alsjeblieft helpen?

Advertentie

Het is volgens mij normaal? Heb het ook al veel gehad maar ik kan er niks aan doen! Het is gewoon een slechte mod (Eigenlijk cc maar boeit niet!) Dus het is helemaal normaal!
esrayuruk » 21 jun 2018, 12:25 schreef:Het is volgens mij normaal? Heb het ook al veel gehad maar ik kan er niks aan doen! Het is gewoon een slechte mod (Eigenlijk cc maar boeit niet!) Dus het is helemaal normaal!
Esrayuruk daar ben ik het niet helemaal mee eens. Als je een vraagteken ziet waar dan ook, is dit wel degelijk fout. Anderzijds, ligt dit niet aan jou maar aan de cc. De cc kan te oud zijn / lang niet bijgewerkt zijn. Vaak gaat dit in het begin wel goed, maar na een tijdje gaat de cc het toch niet doen, met een vraagteken als gevolg.

Ik ben het wel eens met de vraag van BwithDonuts: heb je de cc wel op de goede plek gezet? En zo ja, je kunt het beter niet in teveel sub-mapjes (mapjes in mapjes) zetten. Dan kan het systeem het al gauw niet meer lezen.

Persoonlijk heb ik in de "C:\[gebruikersnaam]\Documents\Electronic Arts\De Sims 4\Mods" voor elk onderdeel 1 sub-mapje. Dit maakt bijvoorbeeld "C:\[gebruikersnaam]\Documents\Electronic Arts\De Sims 4\Mods\Haar"
In het mapje "Haar" heb ik geen mapje met bijvoorbeeld "lang", wat dan slaat op lang haar. Ik heb het zelf nooit geprobeerd, maar naar mijn mening staat het dan al 'te ver weg'. Liever creëer je wat meer sub-maps in het mapje "Mods". Dit kan namelijk eindeloos.

Hopelijk hebben jullie hier wat aan!