Heb je De Sims 4 problemen of vragen over laptopaankoopadvies? In dit forum kan je om hulp vragen of medeSimmers helpen met hun problemen.
Help mijn galerie doet het niet ik heb van alles geprobeerd maar het lukt niet. ik ben online bij Orgin
Heb modificatsie ofzo iets ingeschaakeld. heb mijn accaunt boven de 18 maar nog steeds doet mijn gallery het niet! Ik heb wel als ik op tekentje druk waar eigenlijk de galerie moet staan mijn bibliotheek maar niet het community vakje... Staat er soms iets bij mijn instellingen verkeerd of is het iets anders
Laatst gewijzigd door Smurfje10 op 19 apr 2017, 06:31, 1 keer totaal gewijzigd.

Advertentie

Heb je wel internet? En uh het klinkt stom maar als je hem niet legaal verkregen hebt, (ga ik natuulijk niet van uit) heb je geen gallerij :oops:
Bedoel je met "online bij Origin" dat je in de onlinemodus zit? Het is namelijk ook mogelijk om in offlinemodus te spelen dus het is handig om te controleren of dit goed staat: https://www.pinguintech.nl/sims-4-techn ... linemodus/" onclick="window.open(this.href);return false; (artikel gaat over de offlinemodus, maar in dit geval wil je dus wel online zijn)