Heb je De Sims 4 problemen of vragen over laptopaankoopadvies? In dit forum kan je om hulp vragen of medeSimmers helpen met hun problemen.
Hoi ,
Ik heb een vraagje= ik wil graag een goede laptop kopen voor de Sims 4 waar die goed op kan draaien.
Ik heb een budget van ongeveer 300 euro welke laptop kan ik dan het best kopen?
Alvast bedankt

Advertentie

Hey Pukkie,
Hier is het Laptop aankoopadvies van Pinguïntech.
http://www.pinguintech.nl/systeem/lapto ... mber-2016/" onclick="window.open(this.href);return false;

Er staan Laptops tussenmvan €500,- tot een maximaal budget van €750,-.
Het past niet binnen je budget, maar wat ik deed op mijn oude Laptop, was dat ik een nieuwe (Interne) Harde Schijf had gekocht.
Daarmee, was mijn Laptop veel sneller en kon ik meerdere spellen spelen, waaronder De Sims 4/Simcity en nog wat andere Games.
Ik denk dat je beter nog even door kan sparen aangezien je budget wel erg krap is. Er zijn voor die prijs wel laptops te vinden, maar echt goed De Sims 4 daarop draaien zal niet lukken.

Heb je trouwens nu al een laptop of pc waarop je De Sims 4 speelt? Dat is misschien handig om te weten zodat we eventueel kunnen kijken naar betaalbare opties die wel een upgrade zijn tov van wat je nu hebt. En mocht je bijvoorbeeld een desktop hebben, dan is het wellicht mogelijk om deze makkelijk te upgraden zodat je er De Sims 4 op kan gaan spelen.
Ik neem aan dat je bedoelt dat de laptop die je op het oog hebt zowel een intel hd3000 als een geforce gt555m heeft? Zo ja, dan wordt de intel gebruikt voor de 'simpele' grafische taken zoals surfen, tekstverwerkingsprogramma's e.d. en de geforce videokaart voor games e.d.. De GeForce GT555M zou in ieder geval wel goed genoeg moeten zijn om De Sims 4 op minstens medium instellingen te kunnen draaien, afhankelijk van hoe goed de laptop voor de rest is.