Heb je De Sims 4 problemen of vragen over laptopaankoopadvies? In dit forum kan je om hulp vragen of medeSimmers helpen met hun problemen.
Hoi,

Miss een rare vraag maar ik heb nu al een halfjaar ofzo dat ik m'n sims kwijt ben dus iedere keer maak ik m'n sims opnieuw , dan ben ik bezig geweest met bouwen of inrichten en wil ik met m'n huishouden gaan spelen, maar dan zijn onderin die plaatjes grijs en staat erbij zichzelf aan het verzorgen en dan staat er bijv bij thuis dan ga ik naar thuis en zie ik mijn sims nergens, als ik dan op die plaatjes klik krijg ik alleen de opties 'voor jezelf zorgen' en 'gezellig doen met ..' wat zou dat kunnen zijn ?

Ik heb m'n spel al meerdere keren opnieuw geinstaleerd en ook de autonomie uitgeschakeld verder heb ik geen enkele mod in m'n spel staan.

Ik vind dit toch wel vervelend daarom heb ik al heel lang geen sims 4 gespeeld en nu met die nieuwe uitbreiding zou ik toch weer graag sims 4 gaan spelen.

Kunnen jullie mij miss helpen ?
Alvast bedankt
Groetjes Priscilla

Advertentie

Ik heb ook al eens meegemaakt dat die plaatjes wat grijzig zijn en dan als je op dat (ik denk pijltje) drukt dan krijg je allerlei actie. Uhm een vd actie heet sims naar hier brengen... Heb je dat al eens geprobeerd? Verder zou ik het nie weten. Ben namelijk geen zo'n computerprofesional zeg maar ;) :lol: ik hoop dat je snel een oplossing vindt :D
Wat een vreemd probleem zeg. Heb je dit al meteen als je een huishouden ergens plaatst? En heb je al eens geprobeerd om naar een willekeurige kavel (bijvoorbeeld een park) te reizen met meerdere Sims uit je huishouden? Anders zou je eens kunnen proberen om je Sims te laten verhuizen of uit huis te zetten en terug te plaatsen. Wellicht is het ook handig om te kijken of je wel de recentste patch hebt en De Sims 4 te repareren in Origin.
Even dit topic weer opstarten, want ik heb nu hetzelfde probleem.

Ik was met mijn sim in Jungle avonturen aan het spelen en heb het spel daar opgeslagen. De volgende keer dat ik met die sim wil verder spelen, is zij in dat Jungleland (weet even niet hoe het heet, sorry!) en reis ik daar naartoe om ermee verder te spelen. Alleen krijg ik daar te zien dat die sim in het thuisland is en onderin inderdaad het plaatje grijzig is en alleen de interactie 'jezelf verzorgen' is mogelijk. Ik ben via werelden beheren naar het thuisland gegaan om dan maar daar met de sim verder te spelen. Maar als ik in dat huishouden ben, is de sim wél in Jungleland en heb ik weer alleen de optie 'jezelf verzorgen' en 'gezellig doen met'.

Vervolgens heb ik het huishouden uit huis gezet en ergens anders opnieuw geplaatst. Het spel opnieuw opgestart, nadat ik via Origin repareren en updaten had geprobeerd. Deze gaven aan dat het spel up to date is.
Vervolgens het spel weer gestart, maar hetzelfde probleem blijft.
Dus voor nu heb ik het huishouden verwijderd en een nieuwe gemaakt. Hopelijk gaat dat goed, maar het blijft raar. weet niet of ik het spel nu in Jungleland kan opslaan zonder dit probleem te krijgen.

Iemand nog een idee hierover?
Bij mij was het later (sims afgesloten, computer afgesloten, ander moment alles opgestart) weer goed!
Heb geen idee wat het was, maar het is weer goed :)