Heb je De Sims 4 problemen of vragen over laptopaankoopadvies? In dit forum kan je om hulp vragen of medeSimmers helpen met hun problemen.
Hallo,

Ik ben van plan om de sims te kopen. Ik weet alleen niet welke het beste is voor mijn laptop. Ik heb de dell inspiron 3531. Hij is niet van een heel erg goede kwaliteit. Ik ben een onervaren sims speler, dus ik heb de sims 3 niet ervaren, aangezien ik hoor dat die beter is dan de sims 4. Ik vind het het belangrijkste dat ik de game goed op mijn laptop kan spelen.

Advertentie

Ik heb zelf altijd Sims, sims 2 en 3 gespeeld, en heb getwijfeld over Sims 4 maar moet je zeggen dat ik zelf persoonlijk toch vrij positief ben over sims 4.
Ik heb goed advies gekregen van Nefje op dit forum over laptops. Heb nu een nieuwe laptop en draait prima!!
Sims 3 heeft nogal veel van mijn desktop gevraagd destijds, die heeft op een gegeven moment de geest gegeven, is gerepareerd met andere onderdelen en draait weer maar ik zit nu alleen maar achter sims 4 :mrgreen:
Sims 3 vraagt heel veel van je laptop, voordat ik mijn PC had, gebruikte ik een laptop. Deed het wel, maar veel langzamer en hij hijgde en pufde het uit. haha.
Sims 4 is denk ik iets lichter, maar ik heb als Sims 3 speler erg moeten wennen aan de emoties enz. Daar ging ik nog wel eens mee de mist in.
Maar nu bevalt het me wel. Sims 3 is qua bouwen en kleuren kiezen iets uitgebreider, je hoort veel mensen hier over klagen... Maar als je Sims 4 eenmaal hebt...NOU je bent verloren..hahaha Sims veerslaafd.
Ik denk dat het er heel erg aan ligt wat je laptop aankan en wat je manier van spelen is. Persoonlijk vind ik de Sims 3 nog steeds stukken leuker dan de Sims 4, vanwege de open wereld en oneindige mogelijkheden in CAS en bouwen. Maar anderen vinden de Sims 4 weer leuker, vanwege de vernieuwde stijl en emoties e.d.