Heb je De Sims 4 problemen of vragen over laptopaankoopadvies? In dit forum kan je om hulp vragen of medeSimmers helpen met hun problemen.

Advertentie

Pandacutie » 30 jun 2015, 17:45 schreef:Hallo ik heb de sims 4 al best lan en ik heb problemen met de galerij, want origin staat online maar als ik de sims 4 opstart heb ik geen galerij ik heb alleen een bibliotheek en op internet in de galerij kan ook niet want ik kan niet inloggen heeft er iemand een oplossing? want op internet kan ik er niks over vinden.
ik wil wel helpen maar ja, ik heb hetzelfde probleem... heb je ondertussen al een oplossing gevonden :?
Jullie hebben toch alles wel 'legaal' geïnstalleerd? :P Via zogenaamde 'cracks' heb je geen galerij namelijk.

Anders, wat Nefje al aangaf: neem even contact op met de EA Helpdesk. Gewoon je nummer op de CD bij de hand, of een factuurtje van Origin. Als je inlogt op de EA site staat daar ook je aankoopgeschiedenis, mocht je de mailtjes al verwijderd hebben.

Ik weet niet of jullie het al gedaan hebben, maar je kunt altijd Origin verwijderen (niet de game, alleen Origin) en dan Origin weer even opnieuw installeren. Tevens kun je ook alles, Origin inclusief Sims verwijderen en weer herinstalleren.
^Dat kan inderdaad kloppen, maar volgens mij is het ook nog steeds zo dat minderjarigen geen toegang hebben tot De Sims 4 Galerij. Zie ook dit topic: viewtopic.php?f=25&t=1547&hilit=galerij ... =10#p13275" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik heb zojuist een nieuwe mail daarover gestuurd naar EA Benelux. Misschien dat er in de tussentijd iets is veranderd met bijvoorbeeld de leeftijdsgrens.
Ik kan mijn Sims als ik cc gebruik niet opslaan in de gallery. ik denk dat het komt doordat, als ik mijn Sim opsla kan ik niet aanvinken of er wel of geen cc in zit want dat doet hij aotomatisch. En ik denk dat daardoor ik het niet kan opslaan. Snapt iemand wat ik bedoel en kan me helpen?

Mvg Mexx