Heb je De Sims 4 problemen of vragen over laptopaankoopadvies? In dit forum kan je om hulp vragen of medeSimmers helpen met hun problemen.
Hallo ik heb de sims 4 al best lan en ik heb problemen met de galerij, want origin staat online maar als ik de sims 4 opstart heb ik geen galerij ik heb alleen een bibliotheek en op internet in de galerij kan ook niet want ik kan niet inloggen heeft er iemand een oplossing? want op internet kan ik er niks over vinden.

Advertentie

Ik heb je vraag even gesplitst en in het juiste gedeelte gezet aangezien "Vragen aan het team" enkel bedoeld is voor vragen over het forum/de site.
Je moet niet alleen online zijn in Origin, maar je moet ook bij de spelopties in De Sims 4 de optie "online-toegang" aangevinkt hebben. Heb je deze optie aangevinkt?
Nefje » 30 jun 2015, 19:01 schreef:Ik heb je vraag even gesplitst en in het juiste gedeelte gezet aangezien "Vragen aan het team" enkel bedoeld is voor vragen over het forum/de site.
Je moet niet alleen online zijn in Origin, maar je moet ook bij de spelopties in De Sims 4 de optie "online-toegang" aangevinkt hebben. Heb je deze optie aangevinkt?
Nee want bij mij kan ik die optie nergens vinden
Nefje » 30 jun 2015, 19:01 schreef:Ik heb je vraag even gesplitst en in het juiste gedeelte gezet aangezien "Vragen aan het team" enkel bedoeld is voor vragen over het forum/de site.
Je moet niet alleen online zijn in Origin, maar je moet ook bij de spelopties in De Sims 4 de optie "online-toegang" aangevinkt hebben. Heb je deze optie aangevinkt?
Word er mog op mijn bericht gereageerd of is het zo dat ik gewoon geen galerij heb??? :cry: :cry: :(
Nefje » 30 jun 2015, 19:01 schreef:Ik heb je vraag even gesplitst en in het juiste gedeelte gezet aangezien "Vragen aan het team" enkel bedoeld is voor vragen over het forum/de site.
Je moet niet alleen online zijn in Origin, maar je moet ook bij de spelopties in De Sims 4 de optie "online-toegang" aangevinkt hebben. Heb je deze optie aangevinkt?

IK weet wat heb probleem is dus nu is mijn vraag hoe kan ik mijn origin account aanpassen?
Ik heb gelezen dat als je 16 jaar of jonger bent je geen gallerij online hebt inderdaad.