Heb je De Sims 4 problemen of vragen over laptopaankoopadvies? In dit forum kan je om hulp vragen of medeSimmers helpen met hun problemen.
Hallo!
Mijn spel valt vaak uit en dan krijg ik de melding ''De sims werkt niet meer'' en dan heb ik geen keuze om hem te laten stoppen. Ik heb mijn beeld instellingen al op heel laag staan en veel gamepacks uitgezet en dit helpt wel, maar het liefst wil ik natuurlijk met al mijn gamepacks spelen. Ik vroeg me af of er iemand is die weet waar dit aan ligt zodat ik het misschien kan veranderen. Mijn computer is best oud maar heeft wel erg veel geheugen dus daar zal het niet aan liggen.
:)

Advertentie

Aan het geheugen mischien niet maar, wel de proccessor van je moederbord en de grafischekaart.
Wat noem je oud? Dat is een wijd begrip elke pc is zodra deze in de winkel staat vaak al verouderd.
Galdor » 06 maart 2018, 16:25 schreef:Aan het geheugen mischien niet maar, wel de proccessor van je moederbord en de grafischekaart.
Wat noem je oud? Dat is een wijd begrip elke pc is zodra deze in de winkel staat vaak al verouderd.
Ik weet niet precies hoe oud maar hij is van mijn opa geweest dus wel wat aantal jaren.
Hier heb ik een screenshot van wat mijn computer heeft. Ik neem aan dat dit aardig slecht is hahaha
Afbeelding
Het lijkt iets boven de minimum eisen te zitten.
Hier een handige link met een tool die het systeem checkt
https://www.systemrequirementslab.com/c ... ms-4/12305" onclick="window.open(this.href);return false;

Voor de laatste xpacks zoals cats&dogs is er grootte kans dat er toch een recenter model moet komen liefst met een i5 proccesor.
Mijn spel valt ook steeds uit. Ik heb CC maar niet heel veel ik kan ook niet langer dan 10 minuten spelen en hij valt al uit. ik hoop echt dat iemand me kan helpen. Heb via Origin ook al me game gerepareerd. En ik heb al 3 maanden probleemloos gespeeld maar opeens valt ie gewoon steeds uit.

Ps. Ik heb een macbook air heb ik in december 2017 gekocht dus oud is die niet
Dat zou een koelings probleem kunnen zijn een laptop en dus ook een macbook heeft zeker bij grafische spellen een goede koeling nodig soms helpt het om er een ventilator naast te zetten, zeker als je het spel langdurig aan hebt.
@SimsLovertje

Ik ben het inderdaad met Galdor eens. Goede koeling doet wonderen, eventueel kun je bij een laptopshop je koelpasta laten vervangen, zodat de processor wat koeler blijft. Verder, hoe zielig het ook klinkt voor een over de 1000 euro kostende laptop, is een Macbook Air niet echt geschikt om games op te spelen, zelfs niet de Sims 4..... Misschien kun je je instellingen wat lager zetten, want op de laagste instellingen zou ie het nog aan moeten kunnen, medium zou ook nog willen, met een goede koeling, maar hoog en ultra gaat echt te ver op een MB Air