Heb je De Sims 4 problemen of vragen over laptopaankoopadvies? In dit forum kan je om hulp vragen of medeSimmers helpen met hun problemen.
Hee allemaal,

ik ben een grote fan van de sims, ik heb dan ook de sims 2, sims 3 en sims 4 met uitbreidingspakketten.
Alleen nu ben ik mijn email adres vergeten van mijn Origin account. Ik kan op Origin nogsteeds inloggen, omdat je daar alleen met je gebruikersnaam en wachtwoord hoeft in te loggen en die weet ik nog wel. Maar nu kan ik op de game zelf niet online gaan en dingen uit de gallerij halen, omdat ik ook niet op de sims 4 site kan, want daar heb je een email voor nodig. Ik heb dit probleem al een paar maanden en ik weet echt niet meer wat ik moet doen, sims verwijderen en op een ander origin account proberen te zetten helpt ook niet want dan is mijn productcode al verbruikt.

Hulp graag!!

Advertentie

Ik ben automatisch ingelogd dus wist niet zeker of dat met een e-mailadres moest of niet. Maar je kan bij Origin onder "account en privacy" dezelfde informatie vinden.
Afbeelding
Als je in Origin (het programma, niet op de site) inlogt met je ID dan kan je account en privacy via het menu vinden.
Ik heb hetzelfde probleem. Hierdoor kan ik niet meer inloggen bij origin op internet. Ik ben 14 maar zit onder een ouderlijk account. Als ik hier het wachtwoord verander helpt het nog steeds niet met inloggen. Doe ik iets fout?
Ik heb het zelfde probleem alleen ik weet mijn email en wat wachtwoord wel alleen ik kan alleen niet inloggen op orgin webpagina met mijn email maar ik kan wel wachtwoord wijzigen enzo ik heb wel een kinder account maar het is volgens mij niet gekoppeld met een volwassenen account