Deel hier alles over De Sims 4.

Advertentie

Ik heb de Sims 4 verwijderd, maar telkens blijven al mijn gegevens gewoon in het spel staan. Ik heb ergens gelezen dat je als je 1 uitbreiding wilt verwijderen, dat je dan in de Sims 4 programma map in de Program Files moet doen. Is dit veilig?
Persoonlijk zou ik nooit programma's op die manier verwijderen. Er kunnen dan wel eens zaken achterblijven.

Vandaag is er een nieuwe update verschenen waarbij de melding van nieuwe voorwerpen is veranderd. Het werkt geloof ik nu beter, maar ik merk nu al wel de bug op dat als je een carrièrebeloning met savegame 1 hebt vrijgespeeld maar nog niet met savegame 2, dan blijf je toch de melding van nieuwe voorwerpen zien in savegame 2. Maar als je de cheat bb.ignoregameplayunlocksentitlement gebruikt dan kan je de 'nieuw' vermelding weghalen. Het lijkt nu ook weg te blijven, maar ik heb nog niet elke categorie getest.
Heb hetzelfde, is weer een gedoe dat je alles stuk voor stuk aan moet klikken zodat je echt weet dat het bij die nieuwe uitbreiding hoort.
Over het op volgorde installeren...ach dat was ook zo'n lekker klusje bij de Sims3...hele dag was je ermee bezig.
Maar ja, dat is blijkbaar iets wat erbij hoort.
Over de nieuwe 'sterretjes' daar krijgen meer Simmers de zenuwen van denk ik. Zo lang je het niet aanklinkt,
blijft het nieuw.