Deel hier alles over De Sims 4.
Ik heb een vraagje over hoe je een meisje en jongen als baby kan krijgen ik weet wel dat je in de sims 3 bepaalde dingen moest eten om een meisje of jongen te krijgen!!

Maar ik wil niet alleen maar jongens krijgen pfff!

En hoe zit het met tweelingen en drielingen ik weet wel dat je iets kan kopen, maar is er niet net als bij een sims 3 een optie om sneller tweelingen of drielingen te krijgen?

Advertentie

Ik heb nog niet lang genoeg gespeeld om te ontdekken of er misschien tips zijn (zoals watermeloen eten voor meisjes en appel voor jongens bij De Sims 3). Als er nog geen dingen zijn, dan wordt er vast nog wel toegevoegd aangezien je vast niet de enige bent met dit probleem. Je zou eventueel nog via cheats het geslacht na de geboorte kunnen veranderen.

Voor tweelingen en drielingen is er de vruchtbaar beloning in de beloningenmarkt. Ik weet niet of je dat bedoelde, maar dat is voorlopig de enige manier die ik weet.
Als je graag wilt dat het een meisje wordt: - eet aardbeien en luister naar popmuziek.
Als je graag wilt dat het een jongen wordt: - eet wortelen en luister naar alternatieve muziek.
En inderdaad als je de kans op een tweeling (ik weet niet of het ook met drielings werkt, wss wel) Naar kinder zenders kijken en/of kindermuziek :)