Deel hier alles over De Sims 4.

Advertentie

Ik zit er eigenlijk wel over na te denken om de muis aan te schaffen. Ik vind het zo geinig dat het lichtje van kleur verandert, en meegaat met het humeur van je Sims. Maar ik vrees dat het zo'n grote muis is, en ik vind kleintjes zelf altijd een stuk prettiger. Dus ik weet het nog niet zeker (:
Ik wil de muis ook graag hebben. Mijn oude muis is vlak voor de aankondiging stuk gegaan, dus dat lijkt bijna wel een teken. Ik zat eerst te denken aan de Sensei serie van Steelseries, maar een sims muis is natuurlijk nog leuker. Het is alleen jammer dat MyCom 'm niet gaat verkopen aangezien ik daar mijn vorige muis heb gekocht. Hij valt nog binnen de garantie maar is niet meer leverbaar, zodat ik (met bijbetaling) daar een nieuwe muis kan gaan uitzoeken. En twee muizen tegelijk kopen lijkt mij ook weer wat te veel van het goede.

Ben benieuwd of ie trouwens veel lijkt op de sensei raw frost: http://steelseries.com/products/mice/st ... ifications
Die afmetingen lijken mij wel fijn. Ik had vroeger ook een wat kleinere muis en hoewel ik geen grote handen heb moet ik zeggen dat een 'grote' muis (Logitech G400) toch een stuk fijner in de hand lag nadat ik gewend was. De Sensei is net iets kleiner, maar ik denk dat die ook wel fijn in de hand zal liggen.
Haha, dat is wel heel toevallig inderdaad! Wel echt zonde dat je hem dan niet bij MyCom kan kopen.
Hm, als 'ie qua afmetingen hetzelfde is als de Sensei koop ik hem misschien ook wel. Ik heb eerder ook wel grote muizen gehad, dus heel erg wennen zal dat ook weer niet worden :)
Ja, dat vond ik ook al. Ik kijk nog wel even wat ik doe. Misschien dat ik ze maar toch beide neem als het even mee zit.

We hebben trouwens contact opgenomen met Steelseries en volgens de SteelSeries Support heeft de sims 4 muis hetzelfde formaat en dezelfde vorm als hun sensei raw frost. Ik vond ze al verdacht veel lijken, maar het is altijd fijn om bevestiging te hebben.
Heb je al een oplossing bedacht? Je zou eens in je vriendengroep/familie kunnen rondvragen of iemand toevallig nog een technische aankoop moet doen en dan geld ruilen voor je waardebon. Anders zou je kunnen proberen om dat ding voor iets minder geld op marktplaats of facebook te zetten. Maar dan moet het dus wel aantrekkelijk zijn voor andere mensen, waar vrienden/familie je nog wel hetzelfde bedrag willen geven vaak. Hoop dat het lukt!
Ik zou het dolgraag willen, maar ik ben momenteel blut, en heb een nieuw laptop nodig. Ik heb Sims 4 nog niet eens :(
Ik heb de muismat van de sims 4 hihi alleen ik kwam er later achter dat hij bij bol.com 3 euro goedkoper nu is grrr. De rest van de sims 4 spullen zijn leuk alleen wel erg duur! Als ik de muis en hoofdtelefoon via een winactie kan winnen is dat mooi meegenomen XD
ik heb de muis en de headset en ik zelf ben er heel tevreden over. Het geluid uit de headset is echt heel goed en de muis heeft een heel fijn formaat (vind ik :D ) en ze veranderen echt van kleur op basis van de emoties van de sims dus dat is heel leuk. ik zelf vind het echt de prijs wel waard