Deel hier alles over De Sims 4.
Ik speel sims freeplay op mijn ipad en omdat het zo leuk is heb ik voor mijn Mac de sims4 gekocht. Maar dat is een spel van een heel andere orde. Ik vind het lang niet zo leuk. Het aansturen gaat veel moeilijker met die vingerpad. Er moet zoveel geregeld worden voordat er eindelijk eens iets gebeurd.
Heb je wel eens geprobeerd een huis te bouwen? Wat een klus. Kost handenvol geld.
Kon ik er maar weer vanaf.

Advertentie

Beste Lexheufke,

Wat ik zal doen als ik jouw was, is wat tutorials kijken. Tutorials zijn uitleg-video's. Zoals hoe de besturing werkt. En cheats, want een huis bouwen kost helemaal niet zoveel geld, aangezien je het geld er gewoon bij kan maken. Letterlijk. Doordat er veel meer beschikbaar is qua uiterlijk van je Sim en qua huis van je Sim is de Sims 4 uitgebreider dan de Sims Freeplay, en dit kan voor verwarring zorgen. Bij deze, kijk gewoon eens wat hoe-doe-je-dat video's over de Sims 4, en ik denk dat je het vanzelf wel leuk gaat vinden naarmate je er handigheid in krijgt.

Verder, waar heb je de game gekocht? Als je dit gekocht heb via Origin (zo'n programma voor op je Mac met een oranje symbool) kun je je geld terugvragen binnen 14 dagen nadat je de game gekocht hebt, of binnen 24 uur nadat je de game gespeeld hebt. Als je niet aan deze voorwaarden voldoet kun je helaas de game niet verkopen..... Je zou je Origin account dat kunnen verkopen, maar volgens mij is dit niet helemaal legaal.