Deel hier alles over De Sims 4.
Lieve simmers,
Laatste tijd kom ik via bibliotheek veel eigen foto's, schilderijen en canvasdoeken tegen met eigen creaties/foto's.

Ik wil dit ook, maar ik weet niet hoe. Heeft iemand dit ook? En hoe doe ik dat?

xxx Miesims4

Advertentie

Voor foto's te maken heb je Sims 4 aan het werk nodig.
als je dat hebt kan je via je telefoon een foto maken en dan word die direct in de inventaris toegevoegd.
Als je geen sims 4 aan het werk hebt kan je dit normaal niet doen.
x Lunkadoooo
Ik denk dat je afbeeldingen bedoeld die niet in-game zijn gemaakt, maar bijvoorbeeld van Google zijn gehaald (of dergelijk) zoals dit: http://sims4studio.com/thread/621/matte ... -paintings

Dit is een vorm van custom content, dingen die mensen maken. Zo'n schilderij moet je zelf maken, en gaat nog wat werk in zitten. Hiervoor kun je het beste tutorial's kijken, en daarna zelf experimenteren. Op deze manier krijg je je eigen .package bestand, wat je in je Mods folder kan zetten, om zo uit de Bouwmodus je eigen schilderijen op te hangen :)
Ik bedoel inderdaad je eigen creaties, bedankt voor je duidelijke uitleg. Ik zal wat meer tijd moeten besteden aan het uitzoeken van deze dingen. Want ik wil dat mensen het kunnen downloaden zonder dat het een mod is.

Ik ga er mee aan de gang!

Nogmaals bedankt.

Miesims4 xx
Graag gedaan :) Het zelf maken is naast veel werk echter wel heel leuk, en met de goede tutorial's kom je er wel. Zelf ben ik ook fan van custom content en heb er al heel wat (mislukte) tafels, stoelen en schilderijen op zitten. Momenteel ben ik bezig met een ronde openhaard, maar ik krijg de specular maps niet in orde.

Ik ben ook via het maken van schilderijen verder in het ontwikkelen van custom content en game development gerold. Een video waar ik heel veel aan had is die van Bakie: http://sims4studio.com/thread/1779/vide ... ting-bakie Het ligt er natuurlijk ook maar net aan welke programma je gaat gebruiken: Sims4Studio of TRSWorkshop, Photoshop of Paint.

Hopelijk gaat het je lukken! :D