Deel hier alles over De Sims 4.
Hey Iedereen! Dus ik heb een paar mods gedownload! Het zit allemaal goed in het mapje enzo! Ik kom op de sims! Ik krijg trouwens altijd als ik de sims opstart een bericht binnen van al mijn cc en mods enzo! En ik kom op het beginscherm en ik krijg een bericht binnen waar al mijn cc staat en mods! (Script Modificaties en cc Staat aan!) Alles staat er op wat ik heb gedownload! Daarna ga ik naar mijn mannetje en de mod lukt niet! Wat moet ik doen? :?:

Advertentie

Ik ben natuurlijk geen beheerder, en wil ook geen beheerder spelen (excuses als het wel zo over komt) maar in 1 forum je vraag posten is meer dan genoeg - het wordt dan echt wel gezien. Wel fijn natuurlijk dat je aangeeft dat het een repost is, maar volgens mij is dat niet helemaal de bedoeling.
CatchingWolfEyes » 21 jun 2018, 21:24 schreef:Ik ben natuurlijk geen beheerder, en wil ook geen beheerder spelen (excuses als het wel zo over komt) maar in 1 forum je vraag posten is meer dan genoeg - het wordt dan echt wel gezien. Wel fijn natuurlijk dat je aangeeft dat het een repost is, maar volgens mij is dat niet helemaal de bedoeling.
Oke Dankje! :D