Deel hier alles over De Sims 4.
Hoi pingi's!

Ik heb hier een aantal (meestal werkende) tips voor jullie zwangere sims!

Hoe kun je het geslacht beïnvloeden?
Voor een meisje moet je de volgende dingetjes doen: eet aardbeien. Hoe? Koop via de plantenbak of de computer fruitzaadjes, maak vervolgens het pakketje open wat in je Sims inventaris zit, heb je geluk, heb je aardbeien. En voor een meisje moet je naar pop-muziek luisteren. Dat kan via elke stereo. Maar hoe krijg je een jongen? Voor een jongen moet je wortels eten. Hoe? Op dezelfde manier als je de aardbeiden kocht, koop je de wortels. Alleen is een wortel geen vrucht en dus zul je het pakketje voor groentes moeten kopen. En luister naar alternatieve muziek (op elke stereo).

Hoe krijg je een tweeling/drieling?
Allereerst. Geloof me. Je wilt geen drieling peuters hebben, ze zijn strontvervelend. Ja ik heb het meegemaakt, haha. Maar toch, als je een dappere ouder bent, lees door. Je kunt het nooit zeker weten maar toch. Een tip is kijk kindertelevisie en luister de kinderradio. Veel mensen zeggen dat dit NIET werkt, maar toen ik het voor de eerste keer probeerde, gwn zo een tweeling! De volgende tip is tijdens het bouwen op het huisje met de I erin te klikken (linksboven in bouwmodus. Hier kun je kaveleigenschappen instellen. Stel in de leylijn in, en het is in dat huis goed mogelijk een tweeling/drieling te krijgen. De derde tip is, koop vruchtbaarheid. Hoe? Als je wensen/doelen vervult krijgt je sim tevredenheid. Een makkelijke manier omdat snel te krijgen is het doel 'Enorm rijk' kiezen. Zodra je dat hebt gekozen, druk op CTRL + SHIFT + C en type in de balk zovaak 'motherlode' dat je het doel in één keer afrond. Als het goed is heeft je sim ineens heel veel tevredenheid. Ga naar de beloningenmarkt en koop vruchtbaar (3000 tevredenheidspunten) dit vergroot ook de kans op een tweeling/drieling.

Dit waren mijn tips. Geen haatreacties alsjeblieft, ik zeg erbij dat het bij MIJ werkt, misschien niet bij jou.

Doei!

Advertentie