Deel hier alles over De Sims 4.
Hallo mede-simmers,

Mijn spel wilt niet meer updaten. Elke keer als ik Origin open begint het programma mijn spel te updaten, volgens mij de update van 18-07. Dan doet hij gewoon hetzelfde als hij normaal ook doet, maar wanneer het programma de "klaar om te spelen" melding weergeeft klik ik op het spel, maar dan geeft Origin de melding dat er nog een update beschikbaar is. En als ik het weer probeer te updaten gaat het precies hetzelfde.
Het is heel vervelend want ik heb net een uitbreiding voor mijn verjaardag gekregen, en toen begon dit hele gedoe. Overigens heb ik de uitbreiding nog niet geprobeert te downloaden, dat durf ik pas aan als het spel geupdate is.
Eerst dacht ik nog dat het aan de slechte wifi in het vakantiehuisje lag, maar ik ben nu weer thuis en het spel doet het nog steeds niet.
Ik heb al 2 keer het spel gerepareerd zonder succes en ook al mijn cc verwijderd.
Heeft er iemand nog tips?
Groetjes Sofie.

Advertentie

Ik moet er waarschijnlijk bij vermelden dat Origin ook als ik mijn laptop opstart begint met de nieuwste versie van Origin te installeren. Dit herhaalt zich ook weer elke keer. Dus niet alleen De Sims heeft problemen maar Origin blijkbaar ook. En nu op mijn vaders werk krijg ik ook de melding dat Origin wifi nodig heeft om te updaten (nu 2x gekregen) terwijl ik wel gewoon op het internet kan. Iemand tips?